Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 19 091 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| demokrati - Ej medlem längre | 2012-02-10 04:01 | |
![]() | fullmåne...... eller mångalen, vad är skillnaden i frågan eftersom vissa stängs ner och andra inte fast frågan var densamma, vendettor förknippar jag med den sicillanska/italienska maffian men vem vet den finns kanske även här på det oskyldiga betabet där man inte får bedriva hets mot andra men som ändå görs av vissa spelvärdar rmed hjälp av betapetmedlemmar genom avstängning mitt i pågående spel pga av att de känner sig hotade i detta snackforum. Det måste bli ett stopp av detta maktspel från dessa spelvärdar. för vad jag förstår så är det inte syftet att de ska favorisera vissa framför andra betapetmedlemmar eller de som inte är medlemmar eller hur Odin eller ska jag straffas med avstängning igen och åter igen för att jag ställer frågan med vänlig hälsning betapetare som gillar att spela och som hoppas på ett svar utan att bli avstängd för att jag frågar???? | |
| 2012-02-10 04:28 | ||
![]() | Det kan nog vara lättare om du väljer en rubrik som beskriver vad tråden handlar om och väljer en adekvat forumskategori. :) | |
| demokrati - Ej medlem längre | 2012-02-10 04:40 | |
![]() | snack är väl ett oppet forum och vad är en tråd? min rubrik tycker jag var tydlig. tråd får man inte skriva här för då stängs man ner om man inte tillhör rätt trådmaffia. | |
| demokrati - Ej medlem längre | 2012-02-10 04:41 | |
![]() | vad det nu är? | |
| demokrati - Ej medlem längre | 2012-02-10 04:43 | |
![]() | skitsnacktråd, blajtråd, hittapåtråd, vad vet jag allt går bra bara det inte år jag som skriver | |
| demokrati - Ej medlem längre | 2012-02-10 04:45 | |
![]() | om jag skriver något, så cencureras det direkt även om det inte är något elakt eller personliga påhopp | |
| demokrati - Ej medlem längre | 2012-02-10 04:45 | |
![]() | vendetta kallas det för i värt samhäälle | |
| demokrati - Ej medlem längre | 2012-02-10 04:46 | |
![]() | eller maktmissbruk | |
| demokrati - Ej medlem längre | 2012-02-10 05:04 | |
![]() | spelvärden ifråga som jag ej nämner vid namn, för att jag själv har bett denne om ett personligt svar på denna vendetta mot mig , har forfarande inte svarat, med annat en en kort avstängning som denne dessutom sa i forumet till en annan medlem att han/hon skulle göra, vad är det annat en ett maktmissbruk kompisar emellan, det var pinsamt att läsa vad de skrev i inlägget som de inte trodde att jag han läsa. ska det vara på det viset, jag bara frågar? | |
| 2012-02-10 05:08 | ||
![]() | På vilket sätt har spelvärdarna favoriserat andra framför dig? Censureras det du skriver? Hur då? klipper de i dina inlägg eller tar de bort hela kommentarer? Självklart får du för min del skriva vad du vill, var du vill. Men jag tänkte mig att du hade fått bättre svar i 'Support' eller 'Seriöst'. Ang. Rubriken så är det vanligt forumshyfs att rubriken beskriver trådens innehåll. | |
| demokrati - Ej medlem längre | 2012-02-10 05:48 | |
![]() | hjälper inte med forumshyfs, hyfs och respekt för andra människor är ett av mina måtton. men så är inte fallet för en viss spelvärd och vissa medlemmar som kan kacka ur sig vad som helst och dessutom utöva maktmissbruk i form av spelvärd vilket jag nu även har påtalat för odin, de ska ju vara hans förlängda arm, men vissa har tydligen missförstått vad det innebär. | |
| demokrati - Ej medlem längre | 2012-02-10 05:52 | |
![]() | Det pågår en vendetta mot mig från spelvärden med flera och det blev väldigt tydligt idag när denne stängde mångalen... men att samma fråga togs upp av icke medlem som fullmåne och det var okej, ska det vara så?? | |
| Mouche - Administratör | 2012-02-10 08:01 | |
![]() | Du stängdes av i 10 (!) minuter för att du helt enkelt inte hade vett på att läsa det skrivna ordet. De trådar du satte in handlade bl.a om glödtrådens betydelse och sedan var det 1 tråd innehållande en del smaskiga personliga påhopp. Några mail från dig har jag inte fått förutom ett mitt i denna natt då du frågade om vi skulle spela en match i böjningslistan. Kl 01:57 sover jag så något svar vid den tidpunkten fick du inte. Fortsätter du i samma stil som du nu gör så får du också ta konsekvenserna av ditt agerande, dvs du kommer att bli avstängd på alla dina konton. Vendetta? Du smickrar dig själv, är mitt svar. Du har knappast den inverkan på mig att jag slösar energi på några vendettor. Du sätter in redan aktuella trådämnen (fanns på 1:a sidan t.o.m.) i forumet och när man säger till och stänger så hoppar du runt som en gummiboll och gastar om "icke-demokrati" med mera. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.