Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 19 091 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| måzepig | 2012-02-11 10:57 | |
![]() | Datorhjärnsläpp Fattar inte vad som hänt. När jag skriver i ett worddokument funkar alla bokstäver (som synes) men när jag skriver direkt här eller FB eller på vilken sida som helst på nätet funkar inte bokstäverna c, v och h. Nån som råkat ut för detta eller som vet vad som kan ha hänt? | |
| måzepig | 2012-02-11 11:03 | |
![]() | Synd man inte kan ta bort inlägg, för nu funkar det. Jag startade om Internet - men jag fattar fortfarande inte vad som hände. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-11 11:13 | |
![]() | fattade men allt om datorer så fick vi nog Nobell priset,jag tror inte ens dom med massor av utbildning inom data fattar allt alla gånger | |
| lycopersicon | 2012-02-11 11:20 | |
![]() | Ok, då snor jag den här tråden till mitt lilla problem. Är det någon som kan hjälpa mig tro? När man börjar skriva in sina inloggningsuppgifter till exempelvis Facebook så kommer tidigare ifyllda uppgifter upp som förslag. Om man vill ta bort tidigare uppgifter, hur gör man då? Någon som vet? | |
| anajan | 2012-02-11 11:23 | |
![]() | Det beror på vad du använder för webbläsare... I firefox tror jag det funkar med att markera namnet (men inte klicka på det!) och sedan använda radera-knappen. Men annars borde det försvinna om du raderar historiken. | |
| Gunilla _ | 2012-02-11 11:25 | |
![]() | Markera och radera. | |
| Pocaloca | 2012-02-11 11:27 | |
![]() | ibland är det just nollställning som behövs....starta om eller tom dra ut strömmen helt en liten stund =) | |
| gnill | 2012-02-11 11:29 | |
![]() | om de har blivit sparade så raderar man dem i historiken, men om du raderar den historiken som rör lösenord så försvinner alla lösenord som du sparat på det sättet. Men då kan du ju 2börja om" och spara dem du vill ha. | |
| ezye - Ej medlem längre | 2012-02-11 11:39 | |
![]() | Om man inte vill att alla man sökt på på tex FB kan man logga in med inprivatesurfing. Den lilla skölden bredvid huset i explorer. Då är man helt anonym och det man skrivit syns ingenstans då man stänger inprivate. Kan vara bra om man vill söka på något gammalt ex av ren nyfikenhet och tycker det känns onödigt att ens partner råkar se detta. T ex. | |
| lycopersicon | 2012-02-11 11:39 | |
![]() | Åh tack alla! Hittade nu....Fanns rutor att bocka i om man vill att även autofyll och lösenord ska rensas när man rensar historiken. Om man bara öppnat ögonen så ;-) | |
| ezye - Ej medlem längre | 2012-02-11 11:40 | |
![]() | på tex FB ska synas ...... skulle det ju stå:-) | |