Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 19 038 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| MrAtomic | 2012-02-16 20:36 | |
![]() | Vägglöss Vägglöss har ökat dramatiskt på sista tiden. Nyligen har Aftonbladet skrivit en artikel om detta. Anticimex skapades ju ursprungligen för att eliminera de blodsugande baggarna. Har ni drabbats av vägglöss någon gång eller känner ni någon som har blivit drabbad? Jag fick en massa bett en gång utomlands vid en hotellvistelse, som troligtvis var vägglöss men jag hade tur och fick inte med några hem i bagaget. | |
| MrAtomic | 2012-02-16 20:40 | |
![]() | Såg att det redan fanns en tråd om detta www.betapet.se/forum...-0 #1002908 . Så värdarna får göra vad de vill med denna tråd. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-16 20:44 | |
![]() | köp inte väskor på Loppis,vet en 7 barns mamma som fick dom så och fick ställa in sängarna i bastun i flera dagar | |
| MrAtomic | 2012-02-16 21:09 | |
![]() | Ja begagnat kan vara en risk. Även om den absoluta majoriteten av möbler inte har några sådana besökare. | |
| nippertippan | 2012-02-16 21:36 | |
![]() | En gång för många år sedan åkte vi till en väns sommarstuga och jag fick en massa konstiga bett under natten. Sen på morgonen så jag dom krypa på mig.. .Weeeeeeeee! Jag skakade allt noga och sen åkte jag hem! | |