Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 18 975 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Guldplate | 2012-02-20 20:08 | |
![]() | Gör Ara rätt? De flesta kommer säkert ihåg vad som hände under brottningens prisutdelningen under OS 2008. www.dailymotion.com/...mp ic_sport Efter att varit hyllad för sin protest, i åtminstone vår del av världen, så gör han nu comeback med OS-medalj som det enda stora målet. Rätt eller fel? (i vilket fall som helst så ser jag för första gången fram mot att brottningen blir årets höjdpunkt i OS =) ) | |
| Hinken76 - Ej medlem längre | 2012-02-20 20:11 | |
![]() | Helt rätt! Hans kärlek till sporten är större än hans bitterhet mot domslutet i Peking. Heja Ara! | |
| MrMalibu - Ej medlem längre | 2012-02-20 20:13 | |
![]() | Jag tycker att han är en genuint jävla grym idrottsman. En med karaktär rakt igenom. Handlingen i sig är förmodligen en kombination av att protestera mot tvivelaktiga domslut som brottningen ständigt ställs inför. Men så är det också med de flesta bedömningssporter. Samtidigt är handlingen baserad på jävligt stor besvikelse, en hel del spontanitet? Står han för det, vilket han gör, så är det rakt igenom helt rätt av han. Jag tror ärligt han skiter i vad experter och brottarförbunden internationellt och nationellt säger. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-02-20 20:14 | |
![]() | han är absolut smyghet. ett smygligg absolut. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2012-02-20 20:18 | |
![]() | lol | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-20 20:35 | |
![]() | Helt rätt. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-02-20 20:48 | |
![]() | Vem bryr sig om det är rätt ens, så himla skönt med idrottsmän som inte är världens bästa förlorare och som inte är medietränade till döds och som inte bryr sig om susningarna som går genom jantedjungeln varje gång man går ett steg över uttryckslös. | |
| Blasse | 2012-02-20 21:16 | |
![]() | tycker han gör rätt och gillar crooked rains inlägg bra skrivet | |
| rajden | 2012-02-20 21:19 | |
![]() | Ett bra grepp.. | |