Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 21 |
Mobilspel
| Pågående | 18 953 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nyckelpigan_ | 2012-02-25 16:01 | |
![]() | Dagen status i Livet Livet går upp och ner - hur ser ditt ut just nu Själv är det lite minus: * Gråtit klart över mellanchefen, tagit ut en strategi och söker nytt jobb efter ytterligare en utskällning utan grund igår. * Diskuterat med dottern som testat både det ena och andra, blivit utslängd från sitt internat om dricka sprit som hon gjorde nu i veckan. Igen... * Kollat mor som är mycket dålig i influensan * Kollat lillebror som jag hittade liggande i kramper på golvet med sina två små barn runt sig då sambon var ute och festade. * Jobbat med stämningen mot advokaten som inte gjorde något på 10 år och beslutat gå vidare med den. * Lyssnar på stora festen som börjat för grannen/kompisen som fyller jämnt - nej, inte blivit bjuden. * Ett hav med smutskläder, disk, skräp och en storstädning utföres. Dessutom upptäckte jag att toalettrullarna är slut. Tja..... det vänder väl någon gång.... Hoppas det ser bättre ut för dig! | |
| Lill-IT | 2012-02-25 16:05 | |
![]() | *Kramar Nyckelpigan* | |
| slånbär | 2012-02-25 16:11 | |
![]() | Nyckelpigan-suckar och känner med dig. Mitt i livets överjävlighet så biter man ihop och fortsätter-du klarar det ska du se. | |
| corlini | 2012-02-25 16:18 | |
![]() | tränat 6 hästar idag samtliga gick skitbra :( middag i kväll så jag missar tv sändningen av scandinavium hoppningen :( rapar fortarande tacos smak sedan igår kväll :( hårdträna i morgon igen :) påbörjat inridning av 3års hingst och han är underbart kul :) lera och is mest överallt :( | |
| henrik_l | 2012-02-25 16:54 | |
![]() | den förbannade vintern verkar äntligen vara slut. kan man annat än glädjas åt det? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-25 17:23 | |
![]() | livet är nog bäst när det är lite märkligt,om livet gick som på räls hela tiden så vore det nog ganska trist i längden,men för den sakens skull behöver det inte vara neråt jämt,jag är ingen vinter diggare,jag är övertygad i min tro så haka inte upp er på den nu.jag tror Gud låter snödropparna komma hos mig först,för att han vet att jag avskyr vinter.och Bönesvar kommer hela tiden.I bland kan det kännas som jag kastar bort halva livet med att bo i Sverige på vintern genom att bara gå och vänta på våren och i Stockholm finns det ingen snö har jag hört.tvätthögen växer ca 2 kubikmeter alla Änglar tycks ha glömt sina tofflor här hundhår över allt,men vad gör det så länge vi får vara friska,haft 3 kalas veckan som gått det senaste i går,mycket stress blir det,en unge flyttar 1 Mars det är märkligt eftersom den ungen inte är flygfärdig än,livet rullar på och det är bara att rulla med vare sig vi vill eller inte,fredag måndag fredag måndag veckorna går fort nu,snart är det sista April och vår på allvar så jag kan börja leva fullt ut | |
| drakhonan1 | 2012-02-25 17:29 | |
![]() | efter år av motlut känns det som om jag vaknat..... jag stannar upp o funderar på vad det är som känns så konstigt: visst ja det är ju glädje som bubblar där innuti!! Nyckelpiga, jag vet hur det känns när det hopar sej! Tänk att det kunde vända! | |
| AnSoJo | 2012-02-25 17:32 | |
![]() | Ett glas vitt och betapet i soffan. Mannen lagar födelsedagsmiddag till mig. Dåligt med jobb, men det kan jag bekymra mig om på måndag. | |
| nyckelpigan_ | 2012-02-25 17:44 | |
![]() | Oj, tack - skrev inte för att stöttning men tackar djupt för den! Låter som en härlig dag med fysisk hårdträning, precis det behöver jag men får vänta tills imorgon! | |
| le-lou | 2012-02-25 18:17 | |
![]() | trött trött trött | |
| Joussen | 2012-02-25 18:41 | |
![]() | haft fint väder, promenader o lite skönt trött efter en mycket lyckad födelsedag igår :) | |