Spelrum
| Giraffen | 10 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 14 |
Mobilspel
| Pågående | 18 998 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| louise87 | 2012-03-11 16:58 | |
![]() | Förlorarmentalitet För ett tag sedan spelade jag mot en person som jag vann ganska stort över. I slutet av matchen skrev denne att " det var inte du som var duktig, det var jag som hade otur". Är ni ofta med om sånt och vad tycker ni isåfall om det? Jag tycker det är minst sagt patetiskt :) | |
| Pocaloca | 2012-03-11 17:01 | |
![]() | =) Oja. Det händer att man får en del kommentarer... Den "bästa" jag har fått, är: "-Du var inte bäst i klassen va?" | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-03-11 17:02 | |
![]() | Jag tycker det blir extra kul att vinna mot en sådan person. | |
| Frizk | 2012-03-11 17:02 | |
![]() | Finns tyvärr en mängd sådana människor. Blir jag tillräckligt besviken över en match så hoppar jag ofta att tacka för matchen. Det är tillräckligt för att få mig att känna mig lite patetisk :) | |
| sebgra | 2012-03-11 17:08 | |
![]() | In before tråden spårar och börjar handla om hur otroligt ovärdigt det är att inte skriva nån löjlig standardiserad bokstavskombination efter färdigspelad match. | |
| blåhund - Ej medlem längre | 2012-03-11 17:12 | |
![]() | Det handlar om normal artighet och hyfs, som många inte klarar av. | |
| annelöf - Ej medlem längre | 2012-03-11 17:14 | |
![]() | vissa spelare är hopplöst surpuppiga tyvärr glömmer man ju vilka det är men som Jonisen tycker jag det är extra kul vinna över dem | |
| ezye - Ej medlem längre | 2012-03-11 17:23 | |
![]() | Jag har aldrig varit med om att någon är otrevlig eller sarkastisk, tycker att alla är vänliga och de flesta säger hej och tack. Gör de det inte så bryr jag mig inte. | |
| Pocaloca | 2012-03-11 17:26 | |
![]() | Klokt val =) | |
| louise87 | 2012-03-11 17:31 | |
![]() | Nä, jag bryr mig inte heller. Tyckte det var väldigt komiskt och skrattade högt. Tänkte mest det skulle vara kul att höra om andras erfarenheter. Och som du säger ezye, de allra flesta är vänliga:) | |
| Joussen | 2012-03-11 17:38 | |
![]() | Jag har aldrig varit med om det, låter barnsligt. | |
| Miss_jk | 2012-03-11 17:39 | |
![]() | Förlorarmentalitet har väl inget med dåliga förlorare att göra? | |
| apbur | 2012-03-11 18:05 | |
![]() | Att roas av att andra människor upplever det som jobbigt att förlora är inte på något sätt en trevligare egenskap än att bli sur av att förlora. Jag kan mycket väl tänka mig att det stämde att den spelare som TS spelade mot hade otur och att hennes seger inte alls berodde på att hon är en mycket skickligare spelare. Har jag flyt och den som förlorar mot mig påpekar det är jag inte så patetisk att jag måste smeka mitt ego genom att roas av den andres irritation utan bekräftar ödmjukt min motståndares teori eftersom det sannolikt är sant. | |
| _MaNiAc_ - Ej medlem längre | 2012-03-11 18:08 | |
![]() | Jo man har fått höra ett och annat.. En gång va jag en SOPA, när jag ledde med 200 poäng, den va fin tyckte jag :D | |
| louise87 | 2012-03-11 18:15 | |
![]() | Kan det månne ha varit "apbur" jag spelade mot? =P Jag skrattar för att det är så fruktansvärt barnsligt. Jag kan väl också bli irriterad, men jag skulle aldrig förminska den andres insats genom att kalla det tur. Speciellt i detta fall när jag dessutom inte alls fick de bästa bokstäverna (y,j,x och jokrar). | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-03-11 18:16 | |
![]() | Jag tycker att det är skitjobbigt att förlora, oavsett otur eller inte, men inte måste jag påpeka en sådan sak för motståndaren, det är ju bara larvigt. | |
| louise87 | 2012-03-11 18:19 | |
![]() | Jag förundrades mest över personens brist på självcensur och stolthet. Till det så ska jag tillägga att jag inte skrev något bitskt tillbaka, och att personen aldrig fick reda på att jag tyckte det var komiskt. | |
| apbur | 2012-03-11 18:31 | |
![]() | Jag hånskrattar inte åt folks brist på självcensur och stolthet. Jag tycker att man är en bättre människa om man underlättar för en dålig förlorare än utnyttjar det till ens fördel. Ibland kan det vara bra att reflektera över sitt eget beteende innan man kritiserar andra. Det är ganska populärt att klanka ned på dåliga förlorare här i forumet. Jag tyckte jag behövdes här. Håll tillgodo! | |
| Mindymoo | 2012-03-11 18:36 | |
![]() | "Förlorarmentalitet" är den inställning någon har som väntar sig att förlora. Riktigt så verkar inte denna spelare resonera ;) För mig låter det som ett skämt... | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-03-11 18:36 | |
![]() | Jag hånskrattar inte heller, jag ler bara. Det skadar ingen. Och underlätta för en dålig förlorare? | |