Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 009 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Contur | 2012-03-19 23:36 | |
![]() | Vad heter filmen? Nu har jag försökt minnas namnet på en film halva kvällen och det bara inte går. Filmen handlar om två unga killar som hamnar i samma skola. Den ena killen är liten, tunn och hjärtsjuk och kan bland annat inte gå. Den andre killen är stor och mobbad. Karaktären kan också uppgattas som lite dum men han är världens goaste. Han bor med sina morföräldrar eftersom hans mamma är död och hans pappa kriminell. De två killarna blir alltså vänner och hjälper varandra. På slutet dör den lille, sjuke killen. Den store blir förtvivlad. Han har trott att hans sjuka kompis skulle få ett nytt hjärta (tror jag att det var) men kompisen hade bara hittat på för att inte göra sin kompis ledsen (själv vet han att han ska dö). Killen som dör har pekat ut en byggnad och påstått att han skulle få hjälp där. När den store killen, kompisen, förtvivlad springer in i byggnaden för att fråga varför de inte hjälpt hans vän så visar det sig att det är ett tvätteri, inget sjukhus. Oj, det här blev kanske rörigt. Ändå: någon som har en susning om vad filmen heter? | |
| bärshehe - Ej medlem längre | 2012-03-20 00:57 | |
![]() | Den sista tvätten? | |
| Aswedish74 | 2012-03-20 02:51 | |
![]() | The mighty www.imdb.com/title/tt0119 670/ | |
| Contur | 2012-03-20 11:59 | |
![]() | Å, tack snälla aswedish! Tack, tack, tack! Nu ska jag försöka få se den här underbara filmen igen. | |