Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 78 |
Mobilspel
| Pågående | 19 276 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bettan bus | 2012-04-07 08:39 | |
![]() | paypal hej , hur funkar paypal jag har betalat via ett kredikort till pp och säljaren sa att pengarna kommit. Ingen vara och inte ett svar på mejl. Måste jag inte godkänna att jag fått varan innan pengarna släpps eller vad ? Hoppas att nån kan det här, har kollat på pp:s hemsida men fattar inte riktigt... Tack på förhand Bettan Bus | |
| Minta | 2012-04-07 11:00 | |
![]() | Det tror jag inte, paypal är bara en betalningstjänst, när du överfört pengarna, kan mottagaren ta ut dem. | |
| henrik_l | 2012-04-07 19:01 | |
![]() | pengarna släpps direkt | |
| Rönnbybo | 2012-04-07 19:12 | |
![]() | Hej! För mig var det så att jag betalade in pengar på ett konto på paypal sen fick jag aktivt gå in på det kontot och föra över pengarna till säljaren. Det jobbiga var att all suport för paypal då fanns på Irland och ingen där pratade svenska. Lycka till! | |
| Minta | 2012-04-07 21:36 | |
![]() | Mottagaren kan inte få pengarna på sitt paypal-konto om man inte aktivt fört över dem. | |
| cadette - Ej medlem längre | 2012-04-07 21:48 | |
![]() | Kontakta säljaren. Jag använder PP ganska ofta och pengarna förs över så fort jag godkänt det, vilket brukar vara en förutsättning för att säljaren ska skicka sina varor. Kommer de inte så är pengarna ändå borta. Mig har det hänt några gånger.. | |
| Yamma | 2012-04-08 09:31 | |
![]() | Han lurar dig nog. | |