Spelrum
| Giraffen | 51 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 79 |
Mobilspel
| Pågående | 19 276 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| inkchine | 2012-04-08 14:36 | |
![]() | Variation>nyheter>r oligt... jag har spelat wordfeud hittills, men sedan hittade jag betapet. har nu provat och kan säga att betapet är roligare, mer seriöst. hopppas på att slippa dessa j-la resignare som fanns på wordfeud, där var majoriteten resignare, flirtare och helt oseriösa spelare, men sen har jag ett par jag trivs att spela med och nu vill jag att dom ska följa med mig till Betapet, men det kommer bli svårt att få med sig dem, känner jag...det går visst inte att spela betapet på iPhonen, eller?? hoppas fler upptäcker betapet. lite småkul med att man kan se statistik på varje spelare... lite mer seriöst och det gör så att man slipper resignare lättare och snabbare än i wordfeud... vill någon spela med mig, då heter jag inkchine... jag spelar gärna med någon...resignar inte, flirtar inte heller... vill heller inte bli flirtad med, för då finns det andra ställen till att hålla på med sånt, anser jag...glad påsk på er... | |
| Observer | 2012-04-08 14:44 | |
![]() | Föredrar med Betapet. Har ett flertal kollegor som spela wordfeud på alla raster. Det är ett evigt gnäll om fusk och olika fuskprogram som finns. Spellar man stress eller snabb här så finns det inte tid för att fuska, och det är bra. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-04-08 16:01 | |
![]() | Betapet äger :) | |