Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 75 |
Mobilspel
| Pågående | 19 299 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| X-ra Small - Ej medlem längre | 2012-04-10 15:14 | |
![]() | Har Du gjort bort dig, riktigt ordentligt? Har Du någongång, gjort bort dig, riktigt ordentligt, så du bara vill försvinna från planeten? =) | |
| RaEl - Ej medlem längre | 2012-04-10 15:18 | |
![]() | Njae, inte så grovt...men klart man har trampat i klaveret några gånger, eller skickat fel sorts sms till helt fel person,,,,,=S | |
| Advokat | 2012-04-10 15:19 | |
![]() | Ja, fan va skämmigt de var | |
| ArchForge | 2012-04-10 15:22 | |
![]() | Nej. | |
| Katijoun | 2012-04-10 15:34 | |
![]() | Många gånger. Missat ett trappsteg snubblat ut ur en kiosk iklädd en kortkort kjol var skapligt pinsamt. Förra vinter halkade jag och gled in under en bil, också jättepinsamt. Pinsammast var nog när jag skulle presentera för en riktigt snygg snubbe och presenterade mig med hans namn, då ville jag verkligen bara försvinna nånstans. | |
| MannaMinne | 2012-04-10 15:34 | |
![]() | O ja - körde ut från en Ikea-parkering i fel fil. Skyller på att de var en halvmeter snö och motljus. Så typ inte ett smack! Jag fick backa då ja mötte en bil - gör om gör rätt liksom. Men FYY så pinsamt det var. Hade verkligen önskat jag var osynlig så som de glodde!!! Hahaha | |
| Lillstölla | 2012-04-10 15:40 | |
![]() | Ja, det har jag. Men tänker tänker inte dela med mig av vad jag gjort :P | |
| gnill | 2012-04-10 16:03 | |
![]() | Detta berättade jag i en annan tråd på samma tema: Jag var först på plats på en middagsbjudning efter en stund kommer nästa par gäster, kvinnan kliver in och säger hej, och jag känner igen henne så jag säger "vi måste ha träffats förut" (inte så konstigt), men när denna människa säger "neej, det tror jag inte" vidhöll jag att vi måste känna varandra. Jag var helt säker, jag kände ju igen henne så väl! Jag blev ju ännu mer övertygad när hennes man kliver in i köket och jag känner igen honom OCKSÅ! Jag vidhöll fortfarande "Men vi måste ha träffats, jag känner ju igen er båda!" Och de sade hummande att de inte trodde det. Senare under kvällen förstod jag att de är ett mycket känt skådespelarpar som jag har sett i flera filmer och pjäser.... | |
| le-lou | 2012-04-10 16:08 | |
![]() | gnill, vad märkligt ändå att de inte kunde klämma ur sig det , att de faktiskt var skådisar kan man tycka.. istället för att låta dig tro att du kände dem :D | |
| Bazoo | 2012-04-10 16:17 | |
![]() | Jag skällde ut en kvinna för att hon betett sig illa i trafiken. Nästa dag när vi ska ha divisions möte på jobbet kliver HON in där. Vår nya biträdande divisionschef . Men vet ni vad, jag bestämde mig för att stå för det. Hon hade ju gjort fel. Det som var pinsamt var att jag hade varit liiite ful i munnen dagen före om jag säger så.... :-) Men men... jag står väl för det också.... | |
| mistmaster | 2012-04-10 16:43 | |
![]() | det har väl hänt, men tråden är kass så länge TS inte själv bidrar med nån smaskig episod. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-10 17:29 | |
![]() | jajamensan vist har jag det,i testa inte detta hemma där står massor med göra bort sig | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-10 17:31 | |
![]() | hittar inte tråden snälla Bitte leta på den tack :) | |
| Stenknäck | 2012-04-10 17:47 | |
![]() | Om jag gjort bort mig. Jo ganska så rejält en gång. Jag skulle lämna en offert och på slutet innan jag ringde upp kunden så fick jag OK att lägga på 25 %. Sen ringde jag upp kunden som accepterade och jag glömde klicka av telefonen och ropade till mina kollegor "han gick på det och jag fick ordern". Det var banne mig det värsta jag gjort nån gång. | |
| lejon1 | 2012-04-10 18:26 | |
![]() | Hahaha..jodå visst har man gjort bort sig...massor med gånger... En riktigt pinsam sak, som jag nog inte är ensam om att ha gjort, är när jag gratulerade en jobbarkompis till bebisen som hon väntade... Det var ingen bebis...bara god mat.... | |
| Mouche - Administratör | 2012-04-10 18:39 | |
![]() | Vi kanske kan fortsätta i den roliga tråden jag länkar till här under: www.betapet.se/forum...am p;page=0 | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.