Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 19 236 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-16 08:21 | |
![]() | jag känner en tjej som... hon vill träffa en man och gifta sig och få barn,men hon har lite problem med var hon ska leta,hon vill ju ha någon relativt normal man finns han på krogen eller vad finns han?hon närmar sig snart 40 så nu är det kris på riktigt.Nå har ni någe tipps? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-16 08:23 | |
![]() | våga börja | |
| le-lou | 2012-04-16 08:41 | |
![]() | Testa Noppes kanske? | |
| Joussen | 2012-04-16 08:44 | |
![]() | Ta första steget | |
| slånbär | 2012-04-16 08:47 | |
![]() | Passar väl i singeltråden kanske? | |
| _Snövit_ - Ej medlem längre | 2012-04-16 08:53 | |
![]() | Knappast i alla fall genom att be en annan vuxen kvinna fråga chans på mannen eller be om hjälp . Man kan inte bestämma om eller vart kärleken finns. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-04-16 08:54 | |
![]() | Vilken sorts gubbe vill hon ha då? Letar hon på krogen lär hon ju hitta en man som är väldigt förtjust i att hänga på krogen, t.ex. | |
| Riverpoet | 2012-04-16 09:01 | |
![]() | Datingsida på internet? Så kommer hon igång med dating iaf. | |
| VonSchnygg - Ej medlem längre | 2012-04-16 09:02 | |
![]() | Det kanske rentav är lite för sent att först vid 40 börja tänka på barn. I synnerhet om man inte ens har träffat den man ska skaffa dessa barn med, tycker jag i alla fall. Det känns som att hon har helt fel fokus, "hon vill gifta sig och få barn"... Käleken måste nog komma i första hand, och sedan kan det leda till äktenskap och barn om kemin och allt annat känns rätt. För mig låter det hela som om din väninna söker en vara som går att beställa någonstans. Det kanske är det som är problemet. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-16 09:07 | |
![]() | Von Schnygg,det fattar nog alla,sen finns det inget som låter som sluta läs mellan raderna. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-16 09:09 | |
![]() | eller måste jag skriva hon söker efter kärleken sen förlpovning giftemål osv hur svårt kan det vara, det måste även här kanske finnas någon som träffat någon ,tipps motages tacksamt | |
| VonSchnygg - Ej medlem längre | 2012-04-16 09:16 | |
![]() | Ja det är väl precis vad du bör skriva! Om du nu ska agera förmedlare till en 40 årig kvinna. Själv håller jag med snövit till fullo..... | |
| lamaglama | 2012-04-16 09:18 | |
![]() | Jo det finns sannolikt någon här som har träffat någon men det är ju svårt att rekommendera någon metod, kärlek brukar uppstå ganska oplanerat. I många tusentals år har folk träffat någon, förlovat sig, gift sig, fått barn - det verkar nästan kunna finnas något ärftligt samband mellan beteendet och artens fortbestånd. Om man vid 40 års ålder inte har en aning om hur det här med relationer kan tänkas inledas så tror jag det är bättre att ge fan i projektet. Man behöver träning för att uppnå ett hyfsat resultat. Det tåget har gått. | |
| VonSchnygg - Ej medlem längre | 2012-04-16 09:18 | |
![]() | Du skriver att hon söker en man att gifta sig och skaffa barn med. Det finns säkert någon sajt på nätet som säljer sådana tjänster. Så kan hon ju hoppa över kärlek och "sånt där annat tjafs" som du tycker att det verkar onödigt att ens nämna i sammanhanget. | |
| Palnatoke - Ej medlem längre | 2012-04-16 10:36 | |
![]() | lamaglama: Nja. I många årtusenden har de flesta äktenskap varit mer eller mindre arrangerade, och i de flesta fall har kärleken infunnit sig med tiden. Ifall man nu på grund av otur, felprioriteringar, dåliga val eller personliga brister har misslyckats med att hitta Den Stora Kärleken så ser jag inget som helst fel i att aktivt söka efter en partner att skaffa barn med, utan att nödvändigtvis ha krav på att man måste vara superförälskade. Sedan borde hon väl ha startat betydligt tidigare enligt min åsikt, men det är ju ingen mening med att gråta över spilld mjölk. | |
| VonSchnygg - Ej medlem längre | 2012-04-16 11:05 | |
![]() | Man har även bränt häxor på bål, och stenat kvinnor av en eller annan anledning Palatoke.... Tack och lov så börjar större delen av vår civiliserade värld förstå bättre än så, ungefär lika primitivt som att arrangera äktenskap. | |
| slånbär | 2012-04-16 11:09 | |
![]() | Tja -idag går det ju alldeles utmärkt att skaffa barn utan man så börjar det brinna i knutarna rent biologiskt så kanske hon ska börja i den änden istället. | |
| cadette - Ej medlem längre | 2012-04-16 11:27 | |
![]() | Gå en kvällskurs Engagera sig politiskt, kyrkligt, etc Vara aktiv på olika diskussionsforum Gå på krogen Dejta på nätet Ordna picknick för vänner och vänners vänner Köpa hund.. Hur svårt kan det va? Helt omöjligt! Eller jättelätt.. beror väl på hur man är som människa, men ärligt talat.. när man fyllt 40 borde man väl ha passerat stadiet då man frågar chans via en kompis? Förhoppningsvis har man väl en viss erfarenhet av livet och kan räkna ut ungefär vilka kontaktytor som finns.. om det sen ger resultat eller inte är helt helt annan fråga. | |
| cadette - Ej medlem längre | 2012-04-16 11:28 | |
![]() | Håller för övrigt VonSchnygg bakom ryggen.. | |
| Irkko_Pirkko | 2012-04-16 12:01 | |
![]() | Allt börjar med "Pepsodent - White now". Jag har sett på reklam hur många killar man får efter sig då.... Gärna gå på gym också, kolla själva... www.youtube.com/watc...uN XQYR3Ddw Kanske värt ett försök... he he | |