Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 204 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ölbaronen | 2012-04-24 16:39 | |
![]() | Laptopägare Har en laptop, som går många timmar i sträck. Det blev väldigt varmt där fläkten blåser ut och man hörde hur ofta fläkten startade på full fart. Köpte ett sk. laptopställ på Kjell&Company. Utrustad med två, flyttbara, fläktar. Kostar 399kr. fungerar mycket bra, man märker tydlig skillnad, datorns inbyggda fläkt går numera nästan aldrig på full fart och den är mycket svalare. Rekommenderar denna produkt till alla som har laptop. Skriv gärna, ni andra, som köpt något ni verkligen är nöjda med. | |
| Nala111 | 2012-04-24 17:11 | |
![]() | Jag köpte mitt laptopstöd på Biltema, för 99kr. Superdupernöjd! Jag är ägare till en Dell, som de flesta vet är "lite" varma. | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2012-04-24 17:14 | |
![]() | min gamla dell lät mer än 10 dammsugare som var på samtidigt. kunde byta ut den mot braskamninen. | |
| Lika bra | 2012-04-24 17:14 | |
![]() | Jag tröttnade på min stora, brummande och varma PC-laptop och köpte mig en macbook air som är sval och tyst utan några externa fläktar. Är riktigt nöjd. Grym batteritid har den också. | |
| Träsmak | 2012-04-24 17:26 | |
![]() | Lika bra med Mac. Just det. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-04-24 17:54 | |
![]() | Jag är dryg nog att hålla med Lika Bra, alla mina (många!) fläktproblem försvann när jag skaffade mac. Tyst och sval, som sagt. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-24 18:00 | |
![]() | om man har lapptoppen på benen mycket så kan man få lapptoppknän och det är inte så kul,det har jag fått , först trodde dom att det var handbolls skada,men det är lapptoppknän så jag har tömt knäna på vatten 2 gånger | |
| Mimjan | 2012-04-24 18:04 | |
![]() | På ebay köpte jag små tassar att sätta under laptopen så att det blev en luftficka på ca 2 cm mellan bordet och datorn. Kostade 12:- Förutom att fläkten lugnade ner sig blev arbetsställningen betydligt mycket bekvämare. | |
| Dezziz - Ej medlem längre | 2012-04-24 18:19 | |
![]() | Har en Sony Vaio mycket nöjd! | |
| marmotte | 2012-04-24 18:29 | |
![]() | Jag köpte en värme/kyl-platta av plast med någonslags torvmassa i, på Lidl för 79:-, den skulle micras på låg värme och jag anv den när jag hade ont i ryggen. Sen gick ryggondet över och då lade jag plattan på balkongen och använde den sen under laptopen som kylplatta. Mycket stadig och bra och fläkten håller snattran. Fast nu får den kylas i kylen eller frysen för det är för varmt på balkongen på dagen iaf. | |
| marmotte | 2012-04-24 18:31 | |
![]() | Även okyld har plattan viss funktion, förmodligen någonslags luftspaltsverkan. | |
| fdennis | 2012-04-24 18:35 | |
![]() | har mac book pro (låne dator genom skolan) och dom är jättebra, svala och tysta om man INTE tvingas sitta vid dom längre tider varje dag, då är dom som en vanlig pclaptop -låter otroligt mycket och är stekheta | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-25 12:06 | |
![]() | armotte blir det inte kondens? | |
| _kicki_ | 2012-04-25 12:11 | |
![]() | Har också en Sony Vaio och är mycket nöjd! Tyst och sval är den också. Sitter jag med datorn i knät, väljer jag dessutom att lägga en bok (i mitt fall, en Atlas) under datorn, då datorer mår mycket bättre av det. | |
| blue_moon | 2012-04-25 13:24 | |
![]() | Köpte en laptopkylare på MediaMarkt som jag är nöjd med. Datorn står lätt lutad upphöjd från skrivbordet och får extra kylning från fläktar som ansluts via USB-uttag. Ljudet är lite störande ibland, så då drar jag helt enkelt ut USB-kontakten. Kylningen blir tillräcklig ändå. Ska tillägga att jag ALDRIG sitter med laptopen i knät! | |