Spelrum
| Giraffen | 10 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 19 243 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mrperfect | 2012-05-18 00:09 | |
![]() | parkeringsvakter-är det människor? Igår sade jag till en parkeringsvakt som just höll på at tlappa en bil som glömt att lägga Pskivan i fönstret: - Det var ju synd om den som glömt lägga fram P skivan. då svarade surpuppan efter en lång stund med en jättesur min: -Ja om man tycker det så.. Vilken jävla människa!! | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-05-18 00:19 | |
![]() | Haha, mjo. | |
| Bazoo | 2012-05-18 00:24 | |
![]() | Har slutat att förvånas.... Finns tydligen folk till allt... :-( | |
| mrperfect | 2012-05-18 00:26 | |
![]() | Jag har inget emot att de sköter sitt jobb, men de kan väl i alla fall vara lite trevliga, jag har träffat trevliga parkeringsvakter som vänligt upplyst mig om att jag parkerat fel så jag kunde flytta bilen utan att bli lappad. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2012-05-18 00:36 | |
![]() | Arbetsskygga ingenjörer, är det människor? | |
| mrperfect | 2012-05-18 00:37 | |
![]() | beror på i vilket avseende du menar människor... | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2012-05-18 00:40 | |
![]() | Samma som du. Vad menar du med människor. | |
| mistmaster | 2012-05-18 01:08 | |
![]() | skönt med folk som sköter sina jobb. | |
| bomah - Ej medlem längre | 2012-05-18 02:00 | |
![]() | Alla har väl sina dagar... P-vakt kan ju inte vara världens roligaste (eller mest välbetalda jobb). Så om de är trevliga så ser jag nog det mest som plus i kanten... | |
| Drakena | 2012-05-18 02:29 | |
![]() | De måste ha en förjävlig arbetsmiljö med press och stress från alla håll. Kan nog vara svårt att leverera trevlighet om 9 av 10 har varit otrevliga mot dem och kanske en är trevlig... å andra sidan så är det väl ingen som är särskilt förtjust i att få en p-bot =/ Lite jobbigt när man har stressat från jobbet och ska hämta småttingar från dagis, skola etc och man studsar in i affären en snabbis och sedan kommer ut och har en liten lapp hängandes vid torkaren. | |
| toonfisken | 2012-05-18 06:05 | |
![]() | Det jobbet söker man inte om man gillar människor ! Parkera så det stör trafiken eller annat viktigt är en sak , det kan polisen hålla koll på , men 5 minuter för länge i en P-ruta och böter på det är sanslöst ! | |
| Bitte - Administratör | 2012-05-18 07:48 | |
![]() | Parkeringsvakten gjorde ju bara sitt jobb eller hur ?? Som med allt annat finns det lagar och regler att följa för alla och är det parkering 2 timmar så är det, ska det finnas biljett eller p- skiva synligt så ska det . Bitte | |
| X-ra Small - Ej medlem längre | 2012-05-18 08:03 | |
![]() | Jag sitter i kundtjänst och får MYCKET skit! Trots att jag bara tar emot samtal för att sedan sluusa det vidare till en arbetsledare, får jag ganska ofta höra att: "Du är dum i huvet", " fattar du ingenting", "det är DITT j-a ansvar"..... Många av oss som arbetar i ett serviceyrke där viss irritation kan uppstå, får nog ta mycket av den ilska som våra medmänniskor bär med sig. Det är ju inte parkeringsvakten själv som bestämmer sig för att lappa den där felparkerade bilen, utan lagar och regler, som han MÅSTE följa och arbeta efter i sitt arbete. Många blir nog irriterade på sig själva, för att de gjort ett misstag och då kastar de ut ilskan mot den som lyckas vara vägen. Det här fallet den stackars parkeringsvakten...=( | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-05-18 08:39 | |
![]() | dom är nog det mest hatade jobbet att vara slappfisa | |
| johanna_91 | 2012-05-18 09:57 | |
![]() | Instämmer med X-ra Small, de flesta serviceyrken involverar att få ta emot ilska, frustration och hot. Men det är som sagt deras egen frustration över att de begått ett misstag, som de tar ut på en. Visserligen lär man sig att inte ta åt sig, men i längden är det mer eller mindre omöjligt att vara trevlig och glad om man bara får skäll för något som inte är ens eget fel. | |
| slånbär | 2012-05-18 10:02 | |
![]() | Dom gör ett jobb som dom får betalt för och att veta att man troligtvis kommer få skäll ett antal gånger under dagen bara för att man utför just sitt jobb måste göra en människa till ett vrak. fatta att vakna till det varje morgon!! Nä var lite mänskliga mot Pvakter istället och bit i det sura äpplet om ni får böter för att ni har missat. Det är ditt fel om du får en bot inte P vaktens. | |
| Lillstölla | 2012-05-18 11:34 | |
![]() | Vad tror du att de är för nåt då mr P? Robotar? Aliens? Hamstrar? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-05-18 12:00 | |
![]() | en kompis till mig blev av med jobbet,till slut var det bara parkeringsvakt som fans kvar hon blev det,men hon har blivit knäpp på riktigt hon tror allvarligt att parkeringsvakter finns för människor säkerhet,och det är lögn,parkeringsvakter finns för att staten ska få in pengar och inget annat | |
| Emtee | 2012-05-18 12:15 | |
![]() | Måste vara ett både tröttsamt och enahanda jobb, inte konstigt om man blir less och sur. Det jag hört är att vissa bolag ger bonus/provision för antal lappade bilar - det tycker jag är väldigt dumt och fel isåfall... | |
| Miss_jk | 2012-05-18 12:23 | |
![]() | ttiittii: Vad menar du med det? Att det ska vara fri parkering överallt? Att man ska få parkera hur som helst var som helst? | |