Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 246 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| spelare1001 | 2012-06-02 02:22 | |
![]() | körkort från cornflakespketet? Jag blir mörkrädd varje gång jag ska ut på vägarna med bilen, mina medvägtrafikanter har definitivt en mobil i örat, inga back- eller sidospeglar har de, inte heller sk blinkers på sina bilar, bromsar mitt på motorvägen utan anledning eller ett ytterligare mobilsamtal som disstraherar eller vad? Senast idag håller jag på att få en mobiltalade förare i sidan på min bil i en rondell där vederbörande ska lämna företräde, alltså ska det vara så. Man riskerar livet pga oseriös bilförare som tydligen fått sitt körkort till skänks i ett cornflakespaket eller vad? det är bara att kolla tv4 sveriges värsta bilförare, Hur i helvete, ursäkta uttrycket, har de fått ett körkort. Glad varje dag jag överlever en biltur med tanke på mina medtrafiknter, Jag bävar för min 20-milaresa imorgon för att åk på barndop. | |
| JesusGudsson - Ej medlem längre | 2012-06-02 10:09 | |
![]() | åk kollektivt då. | |
| albin46 | 2012-06-02 10:12 | |
![]() | Jesus med det svaret ska vi acceptea idioti på våra vägar. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-02 10:18 | |
![]() | 70% av all narkotika skrivs ut av helt vanliga läkare till helt vanliga medborgare och det är enorma mängder,så hur många pillertrillare som är ute på vägarna och kör vet jag inte men förmodligen finns det statistik på det någonstans,fler och fler åker på drograttfylla och vad ligger bakom ?inga plattanpundare precis ,utan helt vanliga Svensson med blodet fullt av benzo och tramadol,och innom överskådlig tid så kommer det tas blodprov ute på våra vägar och då är det slut på tok köreri | |
| Krakatoa - Ej medlem längre | 2012-06-02 10:57 | |
![]() | Jag som trodde den här tråden var ett tips på Kellogs senaste kampanj. Besvikelsen. Jag kommer aldrig få körkort. :/ | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2012-06-02 11:00 | |
![]() | ^^ | |
| eeistan | 2012-06-02 11:07 | |
![]() | Gubbar och kärringar med hatt får man se upp med;-) | |
| nina1 | 2012-06-02 11:15 | |
![]() | Ja ibland kan man undra var en del har fått sina körkort ifrån. Helt sanslöst att en del har körkort över huvudtaget. Tokiga omkörningar i backe å krön är inte ovanligt att se tex. Häromdagen var det just en sån tok som gjorde en sån omkörning på mig då var det också en långtradare som blev omkörd och bilen hann precis komma in framför långtradare innan möte med timmerlastbil. hua ...om den bilen frontalkrockat med timmerlastbilen så hade även den långtradare han precis kört om och jag varit med i den smällen. Just detta att ta hänsyn i trafiken är det många som inte bryr sig om......bara jag kommer fram..verkar det som att många tänker. Man blir mörkrädd när man tänker på vad en del kan utsätta andra för bara för att de inte har vett å fason i trafiken. Som sagt...en del borde inte ha körkort . | |
| Men dra nu - Ej medlem längre | 2012-06-02 11:15 | |
![]() | tramadoltroll brukar tro att hela världen består av pundare, håll dig borta från trafiken knark-titti. | |
| tsarinna | 2012-06-02 11:19 | |
![]() | Jag är en s.k.kärring,kör en Hyundai FX coupe, och jag kör braaaa! Kanske lite för fort ibland, men bara på E-vägarna. | |
| Lillstölla | 2012-06-02 12:24 | |
![]() | Bra råd att åka kollektivt, för där finns det ju absolut inte några fartdårar eller folk som inte borde ha körkort bland de chaufförerna. | |
| Emtee | 2012-06-02 12:56 | |
![]() | Nu när husvagnssäsongen börjat så kommer alla "vansinnes-omkörningar" av irriterade bilister, gärna i backkrön eller i kurvor... Jag höll på att frontalkrocka med en sån omkörare förra sommaren på en mindre riksväg. Bakom husvagnen var det en lång kö med bilar och en av förarna lessnade tydligen....Total brist på omdöme! Det blev en tur ner i diket för mig. Som tur var så var vägrenen ganska platt just där och jag hade en stabil ny bil så jag klarade mig med en hårsmån men otäckt var det. Jag kör mycket bil i mitt jobb så att åka kollektivt är inget alternativ. | |