Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 405 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| madamflod007 | 2012-06-14 21:01 | |
![]() | Kan ngn hjälpa mig tro? Jag är ny och lite okunnig....Finns det olika nivåer/svårighetsgrader här , går alla spel på tid? | |
| Aquila1 | 2012-06-14 21:05 | |
![]() | www.betapet.se/faq/h...et .se/faq/ www.betapet.se/rules/ Här kan du läsa, välkommen och lycka till! | |
| Bitte - Administratör | 2012-06-14 21:05 | |
![]() | Alla spel utom obegränsat går på tid ,, jag rekommenderar dig som ny att välja tempo normal eller snabb . sedan är det olika spelplaner, Du kan starta ett spel med bara dig själ och kika lite på hur de ser ut Sedan finns det olika spelrum 5 översta där spelar man efter SAOL och i det andra utom Musen är det enligt böjningslistan Lycka till Bitte | |
| Furios | 2012-06-14 21:09 | |
![]() | Först ska du välja ett spelrum (ta gärna ett där det finns lite folk). Sedan kan du antingen starta ett eget spel eller så går du med i ett som någon annan har skapat. Det du bör tänka på är att välja en motspelare i samma nivå som dig själv, kanske runt 1000 i rank? Du ska också välja ett lämpligt tempo. Vilket tempo som passar dig märker du efter ett par matcher, men ett lämpligt tempo att först prova på kan vara "snabb". Det finns också tre stycken olika spelbräden som mest är en en smaksak. Lycka till. | |
| blue_moon | 2012-06-14 21:15 | |
![]() | Du kan spionera på andras matcher också, om du vill. Klicka på Startade spel och sen på förstoringsglaset vid det spel du vill titta på. Bra att ta det försiktigt tills du blivit "varm i kläderna". Spela gärna i normaltempo i början och möt andra som har samma rating. Du kan spela Orankat om du vill. Då klickar du bort bocken i ranking-rutan när du startar spelet, och ser sen att stjärnan till vänster om spelets namn blivit vit i stället för gul. | |