Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 527 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nyckelpigan_ | 2012-06-22 22:42 | |
![]() | Förvånad Hej! Vad är du förvånad över? Positivt, negativt, världsligt eller personlig. Tex jag är förvånad över att folk betalar för att betala räkningar. Jag är förvånad över att jag är snart 50 men har så mycket att lära. Jag träffade en person som förvånade mig genom sin personlighet kunna förändra så mycket. Förvånad är ett ganska kul ord enligt mig och även upplevelse. Roligt om du delar med dig av förvånad! | |
| nyckelpigan_ | 2012-06-23 00:20 | |
![]() | Förvånande att ingen är förvånad. Nog dags att stänga tråden pga icke-förvånande betapetare. | |
| Aquila1 | 2012-06-23 00:23 | |
![]() | Vi kanske blir förvånade i morgon. | |
| Sote | 2012-06-23 00:56 | |
![]() | Förvånad över att tråden är startad i seriöst. Inte ett dugg förvånadom dem är flyttad till snack imorgon. | |
| Mindymoo | 2012-06-23 01:17 | |
![]() | Förvånad över att det trots allt är några inne och skriver på midsommarafton. | |
| Krakatoa - Ej medlem längre | 2012-06-23 01:22 | |
![]() | Förvånad över att det finns människor som tror att allas högsta dröm är att försöka efterapa en groda, så att gudarna ska utstöta sin sperma i en liten obetydlig kvinna i den fåniga galaxen långt där borta. | |
| KlasXVIGöran - Ej medlem längre | 2012-06-23 01:45 | |
![]() | Jag blev lite förvånad, eller förundrad, över "Krakatoa´s" kommentar här ovanför :-) | |
| nyckelpigan_ | 2012-06-23 02:35 | |
![]() | Tyvärr är jag inte förvånad över Krakatoas inlägg, han har inte förmågan att bli förvånad stackarn. Bara att uttala sig idiotiskt. Stackarn. | |
| JesusGudsson - Ej medlem längre | 2012-06-23 06:15 | |
![]() | Jag har varit förvånad sen i tisdags, men det börjar gå över nu. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2012-06-23 08:26 | |
![]() | Vilken tur då Jesus, inte bra vara ständigt förvånad med gapande mun vid denna flugornas tid | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-06-23 10:12 | |
![]() | Ibland blir jag förvånad över att jag fortfarande kan förvånas. Man kan ju känna sig blasé och tro att man hört och sett allt och att ingenting längre kan få öronen att trilla av. Men så plötsligt händer det! Man blir förvånad över något som någon gör eller säger och man känner sig glad över att man fortfarande har kvar förmågan att förvånas. Det känns ungt och fräscht på nåt sätt... | |
| stol | 2012-06-23 10:29 | |
![]() | jag är förvånad över att det regnade på midsommarafton. | |
| stol | 2012-06-23 10:31 | |
![]() | Eller om man vänder på det och skriver "inte" framför förvånad. | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-06-23 10:47 | |
![]() | Jag är förvånad över att man kan känna sig illvillig mot underbara Krakatoa samt över hur mycket hybris det allmänt finns här i världen. | |
| Guldpris - Ej medlem längre | 2012-06-23 10:56 | |
![]() | Jag är förvånad över varför så många anser att om man bara ska ha en tidning i affären är det okej att gå före andra i kön samtidigt som de anser att det inte är okej om det är någon annan "enda" vara. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-23 11:03 | |
![]() | jag har inte blivit förvånad på länge,jag har slutat bli förvånad ,det mesta har redan hänt som skulle förvåna mig,Det som skulle göra mig förvånad i framtiden är att folk skulle bry sig mer om varandra,i Bibeln står:att den sista tiden ska folk bli kärlekslösa mot varandra och att kärleken ska slockna, jag tror vi är där,Så det som skulle förvåna mig var om det blev tvärt om,något för atteisterna att fundera på | |
| Guldpris - Ej medlem längre | 2012-06-23 11:07 | |
![]() | Jag är förvånad att det finns trådar i forum där hon ovanför INTE har skrivit. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2012-06-23 11:09 | |
![]() | Jag är förvånad över att du gått igenom alla trådar- | |
| Gunilla _ | 2012-06-23 11:17 | |
![]() | Det förvånar mig att inte ttiittii är medveten om att folk alltid har varit lika kärlekslösa... | |
| Guldpris - Ej medlem längre | 2012-06-23 11:17 | |
![]() | Incidental, det har jag ju inte. Om det finns TVÅ sådana trådar så stämmer det ju att det ännu finns trådar hon inte skrivit i. | |