Spelrum
Giraffen21
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
10
Inloggade32
Mobilspel
Pågående19 593

Forumkategorier

Användare Inlägg  
gnista1954 - Ej medlem längre2012-07-12 18:05
Antal inlägg: 39

Spelvärd????
Om man kontaktar en spelvärd för att man blivit utsatt för oförskämdheter..... Ska man då inte ens få ett svar???? Jag råkade ut för en spelare som kallade mig fitta, hora och skitkärring... "Gå och dö".... Och värre saker än så...... Skickade hela konversationen till en spelvärd och undrade vad jag skulle göra åt det..... Inget svar...... Man ser ju ofta at folk säger till andra att skicka sina klagomål till spelvärden, men om inget händer då.... Vad är då meningen med det..... Kanske man i alla fall ska hänga ut den personen på chatten????? Jag gillar inte all sandlådekastning som förekommer på den allmäna chatten... Men nu undrar jag om det kanske är det som är det rätta, så att ingen annan råkar ut för en sån människa......?????

skrutta002012-07-12 18:14
Antal inlägg: 918

Hej gnista:)
Va tråkigt att vissa människor här inne kan vara så fulla av otrevligheter:(
Jag har varit utsatt för liknande och kontaktade spelvärden Mouche han var jättebra!! Fick svar direkt och personen som utsatte mig för otrevligheter har inte hör mera av sig.Kanske den blev avstängd? Hoppas du får hjälp snart ock får slut på otrevligheterna
Kramiz skrutta00:)

Silfverkrok - Ej medlem längre2012-07-12 18:16
Antal inlägg: 7174

verkar inte vara speciellt många spelvärdar som är aktiva så om du skickat den till fel sådan får du nog prova någon annan.

Bitte - Administratör2012-07-12 18:19
Antal inlägg: 24199

Ett tips testa med Mouche

Bitte

slånbär2012-07-12 18:27
Antal inlägg: 5539

Även spelvärdarna har ett liv utanför beta med jobb familj och umgänge och dom sitter inte dygnet runt vid datorn således. Skicka gärna till flera så är chansen större att du får ett svar snabbt annars håller jag med ovanstående- Mouche är som värsta scouten- alltid redo!

hundbiten - Ej medlem längre2012-07-12 18:36
Antal inlägg: 2225

Japp, Mouche är bäst!

Listan på spelvärdar kunde i mitt tycke revideras kraftigt.

Mouche - Administratör2012-07-12 18:49
Antal inlägg: 24193

Maila mig om vad som har hänt.

Mouche

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?