Spelrum
Giraffen21
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
9
Inloggade31
Mobilspel
Pågående19 593

Forumkategorier

Användare Inlägg  
DownUnder - Ej medlem längre2012-07-13 16:40
Antal inlägg: 10

SOL vind och vatten
Hur viktigt är vädret för ens välbefinnande och semesterfirande?
För mig betyder SOL oerhört myckte för kunna ladda mina batterier. F-n man skulle emigrera till ett SOL säkrare land än Sverige. Här regnar och blåser det mest. Var är bäst och vistas ??

Gautama2012-07-13 17:07
Antal inlägg: 6854

Tror att de flesta vill ha sol på sin semester..., i alla fall väder så man kan vistas utomhus. Eftersom vi har så lång tid som är mörk och kall i Sverige så behöver alla vi nordbor sol och frisk luft, känna att man kan sitta ute på kvällarna och njuta av sommaren.
Har snart haft två veckor semester och det mesta har regnat bort, är jävligt irriterad på vädret :-(

Min son bor i Barcelona och där är det väldigt solsäkert, de har fint väder i stort sätt hela tiden. Han upplyste mig om att han var trött på solen och inte orkade gå till stranden lika ofta längre..., jag tyckte han var en skitunge!! :-)

Själv drar jag nog till Turkiet om inte vädret vänder mina sista två semesterveckor..., orkar inte med hösten om jag inte får lapa lite sol och badad i havet.

xMatrix2012-07-13 17:47
Antal inlägg: 250

Australien är mycket solsäkert ställe och ett fantastiskt land. Du kanske ska flytta dit med tanke på ditt nic ;-) . Det bästa när man har sol mest hela tiden är att man slipper stressen över vädret....och livet känns faktiskt mycket enklare... Kanske värt att prova?

gattan2012-07-13 23:21
Antal inlägg: 37

Ingen sommar på västkusten ännu och halva Juli har gått! Definitivt inga badtemperaturer el uteväder öht. Med andra ord jävligt deprimerande, speciellt som jag inte har pengar till ngn Sol-resa ...
Som sagts tidigare - vi här uppe är ju verkligen i behov av Ljuset = Solen för att orka med en regnig o kall höst o vinter ....
Den tokfan, som satte ner sina bopålar i Skandinavien skulle jag gärna vilja ha ett snack med - det här klimatet gör inte någon människa glad.
Att kunna vara Ute och njuta av Sol o Värme och kanske grilla nån kväll ( utan ösregn och 13 gr ) borde vara en lagstadgad rättighet ! fr o med Maj tom sept ! :) Frågan är ju bara om MiljöGuden där uppe bryr sig ... det är nog kört tyvärr.

ttiittii - Ej medlem längre2012-07-13 23:25
Antal inlägg: 37631

jag vattnar helre en detta eviga regnande,sol betyder allt för mig

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?