Spelrum
Giraffen5
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade5
Mobilspel
Pågående19 621

Forumkategorier

Användare Inlägg  
paddel - Ej medlem längre2012-08-02 19:13
Antal inlägg: 101

Övervakare
Hej!
Finns det någon här som arbetar som övervakare? Hur det är och ersättning. Har försökt kolla på nätet men hittar ingen bra sida förutom kriminalvårdens egen men blir inte klok på hur arvodet är. Jag ska kombinera det med min 50% anställning inom missbruksvården.
ENDAST SERIÖSA SVAR och snälla, sabba inte tråden men massa "goja!!
TACK!!

Bitte - Administratör2012-08-02 22:01
Antal inlägg: 24199

Jag är övervakare och det ger mig ett arvode på 450 kr i månaden , största ansvaret ligger ju på den klient som man har , dvs det är den personen som ska hålla kontakt med dig , och detta brukar man komma överens om med krimvården och klienten om hur ofta , min ska ringa mig varje Fredags Em

Om klienten inte "sköter" sitt ansvar så rapporterar man tillbaka och är det nog illa så kallas klienten till övervakningsnämnden , och de beslutar hur det ska vara i fortsättningen , om man ger längre övervakning eller om man måste tillämpa andra straff

Bitte

paddel - Ej medlem längre2012-08-02 22:04
Antal inlägg: 101

Tack för ditt svar Bitte! Det är tänkt att jag ska ha "öppet" möte en dag i veckan på mitt jobb. Inte mycket till ersättning om jag ska vara ledig ifrån mitt arbete en dag! Tål att tänka på:)

KlasXVIGöran - Ej medlem längre2012-08-03 01:45
Antal inlägg: 178

Nej jag håller med föregående skribent, det var ingen vidare ersättning! Den borde vara högre.

ttiittii - Ej medlem längre2012-08-03 09:21
Antal inlägg: 37631

ring frivården och fråga

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?