Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 61 |
Mobilspel
| Pågående | 19 629 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| efrezina | 2012-08-23 17:54 | |
![]() | Hjälp med rim till namngivning önskas Hej ni duktiga ordbajsare ;) ! Ni hjälpte mig för mer än 2 år sedan då min dotter hade sin namngivning med oerhört uppskattade rim. Min tjej fyller snart 3 men nu är ditt en väns sons tur att namnges. Om ni vill, så önskar jag gärna förslag på rim eller "rap", ja inte raaap ;) att läsa eller rappa på namngivningen. Namnet är Inti och han är en blond gosse med kristallblå ögon precis som sin mor, olik sin far som är av latinamerikansk ursprung med svart hår o mörka ögon. Inti är snart 1 år gammal och namnet betyder Giver of life (givaren av livet/livets givare låter lite dumt enligt mig så skriver på engelska också) och är en Inkagud, solens gud. Gärna med humor! Ni har gjort det förr och blir väldigt glad för svar och förslag! MVH | |
| efrezina | 2012-08-24 19:27 | |
![]() | behöver inte vara långt.. eller jättebra.. något förslag därute? | |
| Lill-IT | 2012-08-24 21:21 | |
![]() | Blåa ögon, blont hår och ljus hud.. Lite viking , lite latino.. blev en solgud Lille Inti, du har fått ett starkt och stolt namn Hoppas du ror dina föräldrars förhoppningar i hamn Att du lever gott och får uppleva fina stunder Gemenskap, glädje och kärlekens under Att du får det bästa från dina rötter Men sen upptäcker att du har fötter Att du går din egen väg.. Hjärtat leder dig rätt För lyckan kan endast finnas på detta sätt Och lycka önskar jag dig i Livets giv Du lille Solgud.. du givare av liv | |
| blue_moon | 2012-08-24 21:27 | |
![]() | Så vackert Lill! Vilken poet det bor i dig! | |
| Lill-IT | 2012-08-24 21:31 | |
![]() | Tack. :) Nåt får man ju pyssla med när beta ligger nere;) | |
| blue_moon | 2012-08-24 21:36 | |
![]() | Sysslolöshet är kreativitetens moder, eller hur nu ordspråket lyder. :) | |
| keforia | 2012-08-24 21:52 | |
![]() | Ja Lill-IT, verkligen jättevackert! :) | |
| Lillstölla | 2012-08-24 22:03 | |
![]() | Det var vackert Lill! | |
| efrezina | 2012-08-24 23:25 | |
![]() | ÅHH tack LILL!! ÄNNU en gång :D ;) Blir asbra för söndag :) yeyyy tänkte först sjunga en sång,,,men då jag inte är någon skönhetssångare precis så räddade du precis gästerna från den sången :D JÄTTEFIN DIKT! TACK! | |
| Lill-IT | 2012-08-24 23:28 | |
![]() | Vassego:) | |