Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 37 |
| Inloggade | 78 |
Mobilspel
| Pågående | 19 726 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tommy 1979 | 2012-09-02 21:56 | |
![]() | Mysko mobilproblem Hej alla här på Betapet! Eftersom man tycks kunna få svar på både det ena och det andra på det här forumet chansar jag. Jag har en Sony Ericsson Satio som uppför sig konstigt. Saken är den att så fort jag stänger av telefonen och sedan sätter på den igen (eller om den slår av sig själv, t ex om batteriet tar slut) så börjar den lilla kuvertsymbolen att blinka, den som indikerar att SIM-minnet är fullt. Vilket är helt felaktigt eftersom den aldrig blinkar i vanliga fall, och dessutom vet jag att det finns gott om plats på minnet. När detta händer får jag trixa och fixa, plocka ur batteriet m m, för att det ska bli som vanligt igen vilket blir rätt tröttsamt i längden. Är det någon som vet hur man kan göra för att fixa detta, eller som har/har haft samma problem? Telefonen går ju för all del att använda ändå så det är väl inte jätteakut, men det där blinkande kuvertet är så j-vla irriterande. Jag är också en komplett idiot när det kommer till teknik så var gärna tydliga vid ev. förklaringar :-) Tack på förhand! | |
| Rapé1 | 2012-09-02 22:06 | |
![]() | Kolla med S-E's support. Det kan vara någonting med mjukvaran i telefonen. Hur länge har den betett sig så? | |
| Tommy 1979 | 2012-09-02 22:10 | |
![]() | Rapé1: Minns inte exakt. Någon månad, skulle jag tro, kanske lite längre. | |
| Rapé1 | 2012-09-02 22:21 | |
![]() | Hör med dom (S-E) för säkerhets skull. | |
| mrperfect | 2012-09-02 23:20 | |
![]() | Min gissning: Supporten säger att du skall uppdatera programvaran, så säger alltid supporten då dom inte vet själva.... | |
| lillamy75 | 2012-09-04 00:38 | |
![]() | Min dotters telefon håller oxå på att strula,, säger att minnes kortet är full och när hon försöker tömma fet så säger den ifrån att det inte går va gör man då ? | |