Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 19 687 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| southfield | 2012-09-06 10:57 | |
![]() | scrabbleförbundet Är medlem sedan april. har ej hört något ifrån dem. Ingen bekräftelse av medlemsskapet, eller någon information. Mailade dem för ett tag sedan för att kollade om jag verkligen är medlem Har inte fått något svar. Jag fick medlemsskapet i present, nu undrar jag om jag har någon som helst nytta eller glädje av det. | |
| IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2012-09-06 11:41 | |
![]() | Det bästa vore ju att ställa frågan i Scrabbleförbundets eget forum. Jag råder dig att läsa mer på deras egen hemsida istället för att ställa diverse frågor och skriva information om ditt enskilda ärende här på Betapet. www.scrabbleforbundet.se | |
| IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2012-09-06 11:48 | |
![]() | Oj, vilken dålig svenska det blev på sina ställen efter att jag stuvat om lite. Men att ställa frågan här är ungefär som att gå in på en Preem-mack och säga att du fått ett presentkort på OKQ8, och begära att Preems personal ska kunna upplysa dig om hur du ska använda presentkortet för den andra kedjan, vilka fördelar det ger dig som kund hos OKQ8, och vad du kan köpa för presentkortet i OKQ8:s butiker. | |
| JesusGudsson - Ej medlem längre | 2012-09-06 11:52 | |
![]() | tvärtom, så finns det ju ordspelsintresserade människor här som kanske även de är registrerade hos scrabbleförbundet. Eftersom TS inte får svar där du säger att hen ska söka info, så är väl betapet snarare det bästa stället att ställa frågan på. | |
| IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2012-09-06 12:09 | |
![]() | JesusGudsson: Det stämmer naturligtvis, men varför inte förstone skicka ett PM till någon på Scrabbleforbundet, som är den aktuella platsen för medlemskapet? Nu vet jag inte om vederbörande postat någon tråd i det forumet. Jag minns inte att jag sett någon sådan, men kan ha missat det. Har det inte gjorts, kan jag tycka det ter sig än märkligare att börja i denna ände. Det låter lite grand som att TS förväntar sig någon form av välkomstmeddelande med information, vilket kanske inte är praxis. | |
| JesusGudsson - Ej medlem längre | 2012-09-06 12:14 | |
![]() | TS skriver ju att hen har skickat PM (mail) i sitt inlägg? | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-09-06 12:15 | |
![]() | Kanske inte praxis, det vet jag inget om, men kan förstå förväntan, det verkar rätt naturligt att hälsa nya medlemmar välkomna. Och varför man postar här om förbundet ifråga inte svarar; här är ju ts medlem också, och känner till att det finns ett forum där det även finns medlemmar från förbundet. | |
| blue_moon | 2012-09-06 12:43 | |
![]() | Southfield >> betyder det att du varken har användarnamn eller inloggningskod? Det är ju det man brukar skaffa/få när man anmält sig. Har du inte det så kommer du inte in, vare sig på Forum eller i Turneringsrummet. | |
| JesusGudsson - Ej medlem längre | 2012-09-06 12:50 | |
![]() | om du fick medlemskapet i present så kanske mailen går till presentgivarens mail? | |
| blue_moon | 2012-09-06 13:02 | |
![]() | Skriv ett PM till Radagast eller Vulcan här på Beta. Båda är aktiva medlemmar i Scrabbleförbundet. | |
| IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2012-09-06 13:15 | |
![]() | Jag fattar ju att folk postar här, och förmodligen anledningen också. Jag reagerar dock negativt på att det överhuvudtaget görs. Postas om andra verksamheter med frågor av denna typ i ett öppet forum. Nu var det ju inte så särdeles känslig information, men tillvägagångssättet i sig gillar jag inte något vidare. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-09-06 13:16 | |
![]() | För att? | |
| Måns_E | 2012-09-07 10:54 | |
![]() | Hej, mejla styrelsen@scrabbleforbund et.se om du vill komma i kontakt med förbundet. Att skapa ett konto och skriva en fråga i Scrabbleförbundets forum är annars en bra idé. Välkommen till SM i höst! | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.