Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 764 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bardagas | 2012-09-15 09:09 | |
![]() | Bråttomlandet Till Er som skyndar och springer och svarar i alla lurar som ringer och messar, fejjar och hyllar tillgängligheten och tror att Ni oumbärligast är på planeten, Ta chansen och andas när morgondagen randas stå still och njut när solen går opp och känn hur stillheten fångar din kropp Sänd tankar till ALLA som finns och är nära till barn och till barnbarn, ja till alla kära som finns och är med, ja lev och var glad ty allt kan förändras, nästa dag. TREVLIG HELG. | |
| Key Largo - Ej medlem längre | 2012-09-15 09:37 | |
![]() | Inte bara kan, allt förändras till nästa dag. Alltid. | |
| Bardagas | 2012-09-15 10:13 | |
![]() | Är ju en del av tjusningen med livet så klart | |
| Bardagas | 2012-09-15 10:15 | |
![]() | men för oss som alltid tagit allt positivt för givet blev det ett smärtsamt uppvaknande denna vecka för ett år sedan när barnbarnet Melker 8 år fick diagnosen hjärntumör, går ej att bota. | |
| Bitte - Administratör | 2012-09-15 10:44 | |
![]() | I Mitt liv på jorden är jag så liten, liten likt en stjärna i vintergatan. Att syns så flyktigt, allt sker så snabbt. Nyss var jag här mitt i livet. Lika fort är jag borta. Allt förändras på en sekund, lågan blåses ut, jag inte var beredd, Den slocknar snabbt för att sedan flamma upp igen Ta vara på dagen, på nuet, på ditt liv Lev idag inte igår eller imorgon. Inspirerad av ett samtal med en vän om ödet och att jag hade drabbats av nått under en operation. Kan bara hålla med Åke ta vara på livet och varnadra Bitte 070807 | |
| Mouche - Administratör | 2012-09-15 16:34 | |
![]() | Tänkvärda ord Åke. Jag ska ta med mig dem i vardagens stress och jäkt. Mouche | |
| Drakena | 2012-09-19 13:41 | |
![]() | Vackert och tankevärt skrivet "Bardagas", sänder Dig och din familj en stor varm kram! | |