Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 19 764 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| olga-olga | 2012-09-26 09:24 | |
![]() | Hawaii När är bästa tiden att åka till Hawaii?? Vad får man inte missa? Var är bäst att bo? | |
| Mouche - Administratör | 2012-09-26 09:56 | |
![]() | Alla tider är bästa tider när det gäller Hawaii. Jag har själv bott där under ett flertal år och älskar allt där. Jag kommer med stora sannolikhet att flytta dit för gott en dag. =) Människorna är underbara och naturen fantastisk. Havet, öarna..allt är riktmärken för hur ett paradis kanske kommer att se ut en dag. Utbudet av nöjen och sevärdheter är så stort att det snudd på är omöjligt att välja ut bara ett fåtal. www.hawaiiguiden.se/...va rdheter/ Hyr en bungalow är mitt råd om boende. www.homeaway.com/sea...e: bungalow En av de mest fantastiska sångare som funnits är förresten Israel Iz Kamakawiwo som bodde i Mākaha. www.youtube.com/watc...re =related Du har valt det perfekta målet för en underbar resa. Mouche | |
| Mouche - Administratör | 2012-09-26 09:58 | |
![]() | Iz bodde i Makaha och inget annat =) | |
| olga-olga | 2012-09-26 10:13 | |
![]() | Tack Mouche Så underbart det låter:) Är det något man inte får missa? olga-olga | |
| Zoroastro | 2012-09-26 10:40 | |
![]() | Jag var där för många, många år sedan och minns den vackra ögruppen som ett fantastiskt ställe på jorden. Jag tycker att man skall åka till Pearl Harbor och åka ut till Arizona som fortfarande är en gravplats för de stupade soldater efter det Japanska anfallet. Se också till att följa de rekomendationer om bad och strömmar. Vi hade ett motto, om andra badar och simmar kan vi också göra det. Ibland hittar man fantastiska stränder där man är helt ensam...men se upp eftersom det kan vara ett tecken på mycket starka undervattensströmmar. Ha en god resa! | |
| olga-olga | 2012-09-26 10:42 | |
![]() | Tack Zoroastro:) | |