Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 25 |
Mobilspel
| Pågående | 19 932 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Kaffevåffla - Ej medlem längre | 2012-10-19 14:33 | |
![]() | Ett konto för forum, ett för spel? Okej, jag har fattat. Det verkar som om ni som skriver i forum har ett konto för era åsikter, och ett för spelet. Varför? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2012-10-19 14:42 | |
![]() | Ni som skriver i forum? Alla? I så fall har jag missat något då jag bara har ett konto. Varför han ingen sagt något? | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-10-19 14:46 | |
![]() | Jag har bara ett. Spelar dock på mobilen numera. | |
| snövits - Ej medlem längre | 2012-10-19 14:54 | |
![]() | Varför skulle man det? Verkar jobbigt. | |
| apbur | 2012-10-19 14:55 | |
![]() | Folk får väl göra som de vill. En rimlig anledning kan ju vara att man vill spela utan diskussioner om vad som försiggår i forumet. Själv använder jag bara ett konto men jag har inte så dålig fantasi att jag har svårt att göra en gissning. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2012-10-19 14:57 | |
![]() | Jag tror som apbur. Man använder ett konto till att bara spela och det andra om man vill tjöta i forumen, detta för att inte bli störd de gånger man bara vill spela. | |
| snövits - Ej medlem längre | 2012-10-19 15:00 | |
![]() | Ok:) | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-10-19 15:07 | |
![]() | Apbur har helt rätt. Jag vet dessutom personer som både spelar och skriver i forumet med samma nick men ändå har ett eller flera extranick då h*n vill vara ifred. En sak är säker - Mouche har koll på oss :) | |
| Speeedo - Ej medlem längre | 2012-10-19 15:13 | |
![]() | Spelar å skriver med samma konto. Varför ha fler? | |
| Lillstölla | 2012-10-19 15:19 | |
![]() | Har bara ett konto, lite svårt att förstå när folk skapar nya konton stup i kvarten, har flera samtidigt och verkar lite svårt för en del av dom som gör så med, att hålla koll på vilket konto man skriver under för stunden. Nej, enkelt och smidigt. Ett konto. Jag klarar inte av att ha flera bollar i luften samtidigt för att köra en arbetsintervjufloskel. | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-10-20 00:54 | |
![]() | okej då. mitt andra nick är Sylvia Plath om du nu måste veta, TS. | |
| SkySpy_ | 2012-10-20 00:56 | |
![]() | Jag kör bara med ett. | |
| slånbär | 2012-10-20 11:38 | |
![]() | Precis i början när jag var ny här så startade jag några olika konton och det var mest för att jag då i början ville ha ett där jag spelade seriöst och gick in för att öka i rating men eftersom jag var rätt kass i början så startade jag dom andra för att liksom träna med och två av dom använde jag mest i forumet. Ibland har det faktiskt varit bra att att gå in i en diskussion med ett helt annat nick eftersom man ju ofta blir bemött utifrån sitt nick. Ibland har det varit skönt att kunna vara mer okänd i diskussionen. Men det var väldigt länge sedan-nuförtiden orkar jag inte bry mig. Men när jag började spela på Ipaden så gjorde jag av någon anledning det under ett av mina andra nick så det har jag fortsatt med. | |
| jellyflower | 2012-10-20 12:55 | |
![]() | Jag forumar med samma som jag spelar med. Jag har aldrig stött på någon motspelare som under spel velat diskutera något jag skrivit på forumet. Om någon hade börjat tjöta om sånt i ett spel hade jag väl bara struntat i att svara? Ibland möter jag motspelare vars nick jag känner igen från forumet men det bekymrar mig föga. I spelrummen bryr jag mig bara om att spela. | |