Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| FORUM | 2012-10-26 21:24 | |
![]() | Överraska en kompis! En kompis ställer upp i en tävling om nordiskt gränsöverskridande. Hon har valts ut bland dom tio bästa filmerna och ligger ganska bra till nu i tävling, men hon behöver en liten skjuts till för att nå topplaceringen. film.norden.org/vide...Ir haobz7IV Gå in och kolla på filmen ovan. Hon förtjänar verkligen vinsten, hon har gjort en RIKTIGT bra film och hon är dessutom jordens snällaste person. Skulle vara sjukt kul om hon vann, så gå gärna in och Like:a filmen då mest Like:ar vinner tävlingen. Vet att ni betapetare brukar vara bra på att hjälpa till i sånt här! :) Tack och bock | |
| FORUM | 2012-10-27 15:44 | |
![]() | Tävlingen slutar på söndag kväll. Så gå in och rösta som tusan nu! :) | |
| Mouche - Administratör | 2012-10-27 15:51 | |
![]() | Jag har röstat för jag tyckte hennes bidrag var strålande bra och lättförståeligt, mixat med humor och en spontan glädje hos tjejen själv =) | |
| Ida-Fina | 2012-10-27 16:13 | |
![]() | Like:at :) | |
| snällaste | 2012-10-27 16:18 | |
![]() | Röstat! | |
| knästark - Ej medlem längre | 2012-10-27 16:20 | |
![]() | Jag har alltid undrat en sak angående sådana här "Rösta på mig/min kompis"-kampanjer. Och det handlar inte specifikt om denna utan generellt. Ni som röstar, tittar ni på de andra bidragen också? Eller kollar ni bara på den som ni uppmanas till och om ni tycker den är bra röstar ni? I många tävlingar tror jag att det är just den som lyckats sprida röstningskampanjer framgångsrikt som vinner, men är det vad ni vill uppmuntra? Jag tillhör den skara som vill att det enligt mig bästa bidraget ska vinna oavsett vad det är. | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-10-27 16:25 | |
![]() | jag har faktiskt röstat på andra bidrag men om det är jämnt skägg mellan bidragen får betaförslaget min röst. | |
| knästark - Ej medlem längre | 2012-10-27 16:28 | |
![]() | TS borde också få ett pris. Väldigt bra marknadföringspris att göra reklam i sin avatar. | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-10-27 16:30 | |
![]() | kanske gammal medlem. man kunde tydligen ha lite vad som helst som avatar förut. | |