Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 837 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Femme_femme | 2012-11-08 17:31 | |
![]() | Varför kan jag inte spela längre? Hejsan! Liten fråga men varför kan inte jag spela betapet på min IPad längre? Det kommer bara upp en ruta för att fylla i mailen för glömt lösenord. Jag kunde spela igår utan problem! Tack på förhand! | |
| xxANxx - Ej medlem längre | 2012-11-08 18:44 | |
![]() | Hej Okey..jag vet inte om det är nåt tillfälligt i min mobil just nu..men har spelat senast idag..men senare på eftermiddagen så snurrar bara sökfunktionen i min mobil på betapets saijt??? och kommer inte in på spelsidan så att jag kan spela med spelare jag påbörjat spel med??har vart så nån ggn. tidigare..Men det har alltid börjat funka igen efter någon timme. Så de kan strula med att komma in på betapets sait i mobilen ibland.Men själv har jag aldrig råkat ut för att det ploppar upp att jag måste fylla i nåt med lösenord eller så? så de var ju skumt??? :( | |
| xxANxx - Ej medlem längre | 2012-11-08 18:46 | |
![]() | menar ju förstås att visst..lösenord måste man ju ha. Men att när man väl är inloggad så har de aldrig strulat nåt med att de ploppar upp nån ruta med att åter igen fylla in nåt lösenord? så du får väl kolla upp det med betapet om dom där kan se vad de beror på? | |