Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 824 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Capeflyer | 2012-11-13 14:31 | |
![]() | Spotify, en idé Hej! Jag är inte allt för aktiv på detta forum men jag tror att flera har sett mig i tråden "Betygsätt låten ovan" I och med den tråden och flera sömnlösa nätter har jag fått en idé och jag vill höra om det finns folk som är intresserade. Jag tänkte att man kunde göra en facebookgrupp där vi tillsammans skapar en blandad spotifylista. Planen är att vi under veckorna delar låtar som vi skulle vilja ha i en lista och sedan bestämmer vi ca 5 låtar tillsammans varje vecka. Vi lägger sedan in dessa låtar i slutet av veckan Det här är en så länge en enkel idé som kanske lyckas eller misslyckas men jag tror att det är värt ett försök. Men först och främst. Finns det folk på detta forum så är intresserade av något liknande? | |
| -Elegi- | 2012-11-13 15:47 | |
![]() | Det låter kul! | |
| Capeflyer | 2012-11-13 18:12 | |
![]() | En är alltid nåt :) Om man inte är intresserad kanske man har någon viss feedback? | |
| kajix | 2012-11-13 18:33 | |
![]() | bara för att visa hur lite jag vet, varför ska fb vara inblandat? | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2012-11-13 18:36 | |
![]() | Har ingen FB | |
| Capeflyer | 2012-11-13 18:43 | |
![]() | @ Kajix Eftersom att detta inte når ut bara till er Betapetare :) Facebook är nåt de flesta har men beroende på hur stor det kommer att bli kan själva spellistan komma att läggas ut på sajter som Tunigo, ShareMyPlaylists och Playalistics. Jag tänkte enbart att Facebook kunde agera delningsportal eftersom att det är något de flesta har samt för att det är enkelt att dela och komma i kontakt med varandra.. | |
| Gunilla _ | 2012-11-13 18:53 | |
![]() | I'm in. | |
| kajix | 2012-11-13 21:19 | |
![]() | jag kan vara med. | |
| corlini | 2012-11-14 07:10 | |
![]() | lägg ut ljudböcker :) ser inte direkt succen med en enorm delad spellista, resultatet blir väl en hel hög med låtar som man måste välja mellan, såna listor finns ju i överflöd redan. ingen direkt nyhet. | |
| Speeedo - Ej medlem längre | 2012-11-14 08:01 | |
![]() | Har ej fb å kommer aldrig skaffa heller..... | |
| kajix | 2012-11-14 08:06 | |
![]() | stryk mig förresten, för jag har varken fb eller spotify. eller internet. inte gillar jag musik heller.jag är ju döv för bövelen! | |