Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 824 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Hinken76 - Ej medlem längre | 2012-11-17 00:05 | |
![]() | Body Worlds Tänkte bara rekommendera alla som bor i Stockholmsområdet eller har vägarna förbi innan 8/1 att besöka utställningen Body Worlds på Tom Tits Experiment. Har sett utställningen två gånger, i Berlin och i Seoul, och det är utan tvekan det mest fascinerande jag sett! Dr. Von Hagens har en stor skara beundrare som donerar sina döda kroppar till honom. Han gör anatomiska konstverk av riktiga lik vilka han bevarar/balsamerar med en egenutvecklad metod som får människokroppens detaljer att framträda på ett minst sagt imponerande sätt. Makabert? Javisst. Värt att betala 190 spänn för? Utan tvekan. Förmodligen den mest häpnadväckande utställning du får chansen att se! Googla "Body Worlds" för att få en egen uppfattning. | |
| Aquila1 | 2012-11-17 00:31 | |
![]() | Hinken du har PM | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-11-17 00:46 | |
![]() | Skulle hemskt gärna se utställningen. Mycket intressant men lite äckligt också. Skulle kunna tänka mig att donera mig själv men det vill nog inte nära och kära veta av, lika lite som jag skulle vilja se någon vän som modell där. Hoppas att många ungdomar får besöka utställningen och kanske bli lite mera rädda om sitt eget (och andras) liv och välja inte alltför destruktiva vanor. Permanenta skador, sönderrökta lungor och skrumplever är ingen vacker syn. Framför allt är det ju värdefull kunskap om hur kroppens olika delar fungerar i både vila och rörelse. | |