Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 832 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| corlini | 2012-11-18 21:37 | |
![]() | facebook hör så många konstiga saker om folks FB, vad använder ni det till och varför? jag har det till jobbet, sköter kontakten med kunder, konkurrenter, träningar, tävlingar, tips, råd osv. allt rörande jobbet. jag har mitt intresse som jobb så det är tajt sammanflätat och vet inte ens själv när jag är ledig och när jag faktiskt jobbar eftersom jag gör samma sak ändå. men FB som sagt, vad, varför, gör det nytta eller är det bara socialt trams för er del? | |
| Speeedo - Ej medlem längre | 2012-11-18 21:38 | |
![]() | Har ingen fjantig fb å kommer aldrig skaffa.... | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-18 21:38 | |
![]() | fb är ute totalt ,har inte fb har inte haft och kommer aldrig att ha | |
| slånbär | 2012-11-18 21:44 | |
![]() | Nej Ttiittii-fb är verkligen inte ute, tvärtom. Med alla spelappar som folk har så loggar man ofta in via FB och eftersom det växer som en löpeld med appar och smartphonse och I pads så lär FB hänga kvar ett bra tag till. | |
| cizma | 2012-11-18 21:44 | |
![]() | Jag använder mitt fb till mycket. Skolarbete (grupper), håll kontakt med folk och fä, hålla mig uppdaterad.Det finns många bra nätverk... tex hittekatter som har hjälpt många att snabbt hitta förrymda djur... | |
| Mouche - Administratör | 2012-11-18 21:49 | |
![]() | www.betapet.se/forum...ch creator= | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.