Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 890 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| xxANxx - Ej medlem längre | 2012-11-24 22:21 | |
![]() | Fysisk aktivitet-hur hurtiga är ni? Undrar hur många hurtiga människor som finns på den här linjen? =) Vad gillar ni fysisk aktivitet? Själv är jag en person som alltid hållit igång med nåt, såsom skidåkning-både längd & utförs.promenader,joggat, simmat,vtn-skidor,åkt skrillor,pysslat med travsport & ridning som oxå kräver mkt.fysisk styrka med allt omkring detta oxå som tillkommer iform av hästskötsel. Men på senare år har det blivit mindre av den sortens sporter.men iaf.så tar jag promenader & joggar ibland när andan faller på.Försöker hålla träning på gymlokal med dess redskap 3ggr/vecka.ca.1,5-2tim. varje ggn.varav jag avverkar 6km.på löpbandet varje ggn. Så jag tycker jag kan känna mig rätt nöjd med de iaf. bättre än inget. =) & helt klart.. man mår så jätteskönt efter fysisk aktivitet. | |
| apbur | 2012-11-24 22:28 | |
![]() | Jag tränar i princip varje dag. Under den varmare delen av året cyklar jag racer, nu blir det istället spinning 2-3 ggr/vecka. Gym var och varannan dag. Ibland volleyboll och badminton. Klättring 2 ggr/vecka. Jag är riktigt torsk och blir grinig om jag inte får träna. | |
| slånbär | 2012-11-24 22:31 | |
![]() | Nej-jag tränar helst inte. Försöker ibland att komma igång men jag har så jävla om´nt i höfterna,benen och ryggen efter arbetsdagen att jag knappt kan gå så det blir liksom inte av. Jag vet att jag borde men jag klarar inte att både arbeta heltid i ett jobb där jag står o går hela dagen och dessutom träna efteråt. Är väl slut i kroppen helt enkelt. Mennär jag var ung då tränade jag mycket, simning och gym. Skulle dock aldrig drömma om att göra saker i flock som friskis och spinning och annat där en massa folk trängs i ett rum och gör samma sak. Aldrig. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-24 22:52 | |
![]() | jag går mindre nu för hunden har blivit änglahund,men alla kärringar här är så himla lata så jag får dra med dom ut,sen bir det ca 1.5 timmes gång varje dag | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-24 22:54 | |
![]() | när isen kommer går jag med en tom barnvagn så jag har något att hålla mig i så jag inte hlakar och slår ihjäl mig | |
| Iste | 2012-11-24 23:02 | |
![]() | 7-8 timmar i veckan om jag inte är sjuk eller skadad. Kan tyvärr inte springa så mycket pga inflammerad slemsäck i hälen. Men det finns ju alternativ. Cykel, simning, skidåkning m.m. 3 mil mountainbike i dag, 3 km simning i går. Hälproblemen har varit mer eller mindre närvarande senaste 10 åren. Mycket Voltaren har det blivit.... | |
| slånbär | 2012-11-24 23:12 | |
![]() | Iste-jadu jag är storförbrukare av voltaren. Inte för att klara av värken dagtid utan för att klara av den nattetid så jag får sova. Hjälper ibland. | |
| xxANxx - Ej medlem längre | 2012-11-24 23:28 | |
![]() | Slånbär: ja jag kan hålla med dig.är inte själv så jädrans förtjust i att måsta trängas med en massa andra som gör samma sak ;P ja tanken kan slå mig ibland när man står där på springbandet, å nån annan står där å flåsar samtidigt =P hehe..känns så fånigt på nåt sätt..;P | |
| apbur | 2012-11-24 23:28 | |
![]() | Iste, tråkigt att du aldrig blir av med slemsäcksinflammationen. Men det där med vila kan vara nog så svårt för människor som har idrottat hela livet. | |
| xxANxx - Ej medlem längre | 2012-11-24 23:30 | |
![]() | Titti: ja de är bra att du drar ut de andra kärringarna ;) | |
| perero - Ej medlem längre | 2012-11-24 23:31 | |
![]() | jag blir av nästan trött bara av att läsa av hur hurtiga en del är :) har idrottat aldelles för mycket tidigare med både kampsport, innebandy, lyft skrot och sprang gjorde man alltid (mycket förståss efter tjejer men även annars), numer blir väl ända motionen till och från bilen mestadels tyvärr. (men går otaliga km i jobbet varje dag) | |
| xxANxx - Ej medlem längre | 2012-11-24 23:31 | |
![]() | ttiittii..skulle de stå ;) | |
| apbur | 2012-11-24 23:33 | |
![]() | Jag lägger inte märke till de andra som tränar. Bara om det är en välformad hanne. Brukar sitta längst fram på spinningen och köra mitt eget race. | |
| xxANxx - Ej medlem längre | 2012-11-24 23:37 | |
![]() | Ja de är inte alltid så lätt att komma igång med träning..vet själv hur de vart stundom =( ibland har man knappt rört häcken en meter på flera veckor känns det som.=( nä..men skämt å sido.. just den kontinuerliga träningen som är så viktig om man inte i sitt jobb kanske rör sig så mkt. förr så pysslade jag med saker som gjorde att jag rörde mig istort sett hela dagen,fanns alltid en massa fysiskt krävande saker som skulle göras å tas itu med. Men i dagsläget ser situationen annorlunda ut för mig, så jag måste helt enkelt bestämma mig för att komma mig iväg å träna nåt så kroppen får sitt. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-11-24 23:38 | |
![]() | Jävligt hurtig. | |
| apbur | 2012-11-24 23:42 | |
![]() | Magrutor, gulle? Recidivfara, jag vill ha dina mått :) | |
| xxANxx - Ej medlem längre | 2012-11-24 23:45 | |
![]() | träning verkar ju ha ökat i Sverige bland människor i överlag, ja världen över tror jag om man får tro de man läst. & de som tränat i sitt liv vet ju vilket skönt välbefinnande som infinner sig i kropp och själ efter fysisk aktivitet, sömn,tanke, effektiviteten ökar. så därför vill jag försöka hålla mina träningspass så gott de går. :) | |
| xxANxx - Ej medlem längre | 2012-11-24 23:48 | |
![]() | Apbur: ja du behöver då inte ha dåligt samvete med att din kropp inte får nog med fysisk aktivitet/träning =) | |
| Ida-Fina | 2012-11-24 23:51 | |
![]() | Jag är glad motionär :) Har gått från i princip noll träning till att röra på mig ca tre-fyra timmar i veckan. Inte mycket, men bra för att vara lata jag ;) Började med zumba och blev helt hooked, sedan har det fortsatt med ffa motionscykel (intervall, numera ca 2 mil/gång), promenader, power hoop, styrkegympa och löpning. Känns konstigt att tänka sig att för drygt ett år sedan orkade jag knappt springa två minuter i sträck, numera springer jag 5 km utan att stanna! Inte går det fort, men snart når jag iaf förhoppningsvis mitt närmsta mål: att springa halvmilen på under halvtimmen. En mer avlägsen dröm är att klara milen utan problem också. Har blivit beroende av endorfinerna, mår uselt när jag är sjuk eller har ont om tid och inte kan träna... | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-11-24 23:52 | |
![]() | Mja de skönjs iaf. Jag ligger på 90 60 90 men just nu är jag inte riktigt där. | |