Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 9 |
Mobilspel
| Pågående | 19 838 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| fetabetapeta | 2012-11-28 22:50 | |
![]() | 10 minuter kvar ... vad vill du säga? Om du hade 10 min kvar av livet, vad skulle vilja säga till dem som blir kvar? och vem skulle du tala till/med? Skulle du vilja tala med dina föräldrar, din familj eller säga några väl valda ord till svenska folket? och vad skulle du vilja säga...? | |
| segaråttor - Ej medlem längre | 2012-11-28 22:58 | |
![]() | Får jag ta betapet med mig in i himlen? | |
| Cozgubbe | 2012-11-28 23:30 | |
![]() | I'll be back! ;-) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-28 23:43 | |
![]() | det har jag redan sagt och säger varje dag,att jag älskar dom.och vi som är kristna möts alltid igen, i himlen finns det värsting varianter av betapet och man får dom bokstäver man vill ha:) | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-11-28 23:52 | |
![]() | Jag skulle ringa upp ett par personer och säga f u. Nära och kära skulle få höra kärleksförklaringar samt ett och annat förlåt och kanske lite tröstens ord. Förmodligen lite info om var viktiga papper och reservnyckeln till bilen finns. | |
| Bazoo | 2012-11-29 00:02 | |
![]() | Säger som hundbiten förutom den delen om viktiga papper för några sådana har jag inte. Första meningen kommer dock bli mycket aktuell. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-11-29 00:13 | |
![]() | Tack för kaffet! :) | |
| apbur | 2012-11-29 00:16 | |
![]() | Veni, vidi, vici. | |
| feck | 2012-11-29 00:43 | |
![]() | Tråkigt med folk som skulle ta dom sista minuterna i sitt liv till att be folk dra åt helvete. Då är det väl bättre att lägga energin och tiden till att säga adjö till någon nära vän/familj? Det skulle nog jag göra. Skulle nog vilja prata med någon av mina närmsta vänner, helst rent allmänt snack. Men det kan nog va svårt om man vet att man bara har 10 minuter kvar i livet... | |
| mrperfect | 2012-11-29 00:45 | |
![]() | Jag skulle samla ihop alla datorer jag har hemma och göra upp en stor brasa och tala om hur illa jag tycker om dessa skapelser . Iden med datorer är bra men konstruktionerna är ofta gjorda på ett så urkorkat och ansvarslöst sätt. Frågar man s k datorservicepersonal om vad felet är kan de bara säga : Ominstallation, de har inte en susning om vad felet är, i vissa affärer tar man hutlöst betalt för sådant som tar tio minuters arbete i anspråk och datorer som säljs utan ominstalleringsskivor så att man MÅSTE lämna in dem ifall man inte råkar ha skivorna hemma. Folk som inte kan något om datorer blir grundlurade. Likaså bilverkstäder som istället för att laga delen byter ut dem och har en övertro på vad bilens dator säger, kanske på grund av dålig undervisning i fordonsskolorna eller för att märkesverkstäderna i det längsta försöker sko sig på folks okunnighet. Att läsa upp det jag har skrivit här tar väl nästan mer än tio minuter :P | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2012-11-29 00:55 | |
![]() | Skulle förmodligen drabbas av beslutsångest. | |
| Snuskhumra | 2012-11-29 14:52 | |
![]() | Jag hade ägnat mina sista 10 minuter åt de som står mig närmast. <3 | |
| JesusGudsson - Ej medlem längre | 2012-11-29 15:01 | |
![]() | jag skulle låtsas dö, sen vakna till liv igen och säga att jag varit på andra sidan och att jag nu vet meningen med livet som jag INTE talar om. Sen dö på riktigt. | |
| toonfisken | 2012-11-29 19:27 | |
![]() | Hopplös fråga | |
| panflöjt - Ej medlem längre | 2012-11-29 19:33 | |
![]() | Skulle prata med min son och förhoppningsvis ge honom några kloka ord på vägen. Sedan är jag nog så självisk så jag skulle vilja ha några minuter för mej själv att reflektera över livet jag levat och hur det blev. Egentligen är ju detta en tråd som handlar om hur vi skall leva idag och nu allihopa. =) | |
| So_open_mind - Ej medlem längre | 2012-11-29 19:43 | |
![]() | Vi ses i nangijala :) från bröderna lejonhjärta.. | |
| Tids fördriv | 2012-11-29 23:27 | |
![]() | Då ses vi snart igen då!! | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2012-11-29 23:41 | |
![]() | Sonen vet redan hur jag vill ha det när jag dör o att jag älskar honom över allt annat, så jag skulle nog bara skrika: ÄÄÄÄNTLIGEN!!!! rakt ut o sen vilja va ifred. | |