Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 890 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| rymdisk - Ej medlem längre | 2012-12-04 11:49 | |
![]() | Julklappshjälpen 2012 Hej allihopa! Nu när det börjar lacka mot jul på allvar tänkte jag att det vore trevligt med en tråd där vi ger varandra julklappstips, delar med oss av bra nätbutiker och dylikt! Själv skulle jag behöva hjälp med en klapp åt en bekant som är nyfrälst buggare (hon går en buggkurs och tycker verkligen om det). Jag kan ingenting om bugg men skulle gärna vilja ge henne något på det temat. Vad kan man tänka sig där? Väl mött :) | |
| JesusGudsson - Ej medlem längre | 2012-12-04 11:57 | |
![]() | kanske lite rymddiskmedel? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-12-04 12:05 | |
![]() | vad tog fantasin vägen? hej älskling jag känner dig inte så dom på betapet fick bestämma vad jag skulle köpa för det kunde jag inte räkna ut själv.Köp en get till en fattig familj i indien | |
| hfranke | 2012-12-04 12:05 | |
![]() | En sko-påse till buggskorna och en egenhändigt ihopknåpat Spotifylista med bara bugglåtar. Ett löfte om att följa med ut och dansa, och du står för inträde och Kaffe/cola och en tvättlapp och deo i pausen ;) | |
| nystan1 | 2012-12-04 15:41 | |
![]() | Slänger in en länk om en annan sorts julklappshjälp, och hoppas det är ok för ts. www.gothiatowers.com...us are-jul/ Treåringen här får välja, slå in och lämna. Ett perfekt tillfälle både att sprida julstämning och att lära sig att dela med sig. :) | |