Spelrum
| Giraffen | 49 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 78 |
Mobilspel
| Pågående | 19 808 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-12-13 20:17 | |
![]() | Exportera kontakter från HTC Byter från HTC Incredible till iPhone och har problem med att få över mina kontakter, inte helt otippat. Trodde jag fått rätt på det eftersom jag lyckades importera dom till iPhone utan problem; dock visade sig alla kontakter enbart bestå av en st mailadress – inga telefonnummer? Alltså måste jag misslyckats med att exportera dom rätt? Har gjort så: Kontakter > Exportera till SD-kort > ”Välj konto att exportera till” Google > Exportera. (Sen plockat över filen i datorn, in i Gmail, synkat med iPhone via iTunes; men den biten funkar utan problem...) Snart får jag ett psykbryt, kan inte ägna hela kvällen åt det här, så vore oändligt tacksam om någon har en idé om hur jag ska göra... (Ja, jag har googlat, men hittar inget om hur man får med all info i just export-delen...) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-12-14 12:59 | |
![]() | Det jag kan säga är att du bytt ner dig,och det funkade inte här heller gav blrt 5: an och kör htc och kommer så alltid att göra | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-12-14 13:06 | |
![]() | Jag gjorde det manuellt, och kommer aldrig köra htc igen. Kontakterna gick inte att flytta, jag fick rensa allt manuellt (radera bild för bild, t ex, skitkul med ett par tusen bilder i tfn), och systemåterställningen hängde sig tre gånger. För att inte tala om att HTCSync inte funkat sen jag köpte den, trots otaliga workarounds. | |