Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 914 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Filurken | 2012-12-26 18:59 | |
![]() | Betapet, ett raggningsställe? Det kanske är jag som är omodern och inte har fattat att det är så här "dagens ungdom" raggar upp folk? Äsch, jag vet att det inte är nån stor sak men det har hänt alldeles för många gånger nu att jag startar ett nytt spel i appen mot "random" spelare, skriver ett hej i chatten (av artighetsskäl) och får: hej, är du singel? vad har du på dig? vad snygg du är, kan jag inte ringa dig så kan vi ses? osv osv Jag är inte intresserad, jag vill bara spela! Ja, jag kanske är löjlig och det kanske bara är jag som upplever detta som ett problem? Gammalmodig? Vad vet jag? Det borde gå att lägga till nåt om "vill/vill inte bli uppraggad" i appen tycker jag........ | |
| Jawish | 2012-12-26 19:09 | |
![]() | Hur ofta händer det? Tycker det är lite märkligt att man raggar på det viset ( kvart i tre raggs fasoner). Räcker det inte med att säga att man inte är intresserad? | |
| slånbär | 2012-12-26 19:19 | |
![]() | Konstigt -har jag aldrig varit med om. Men så är jag ju bara en räv också;-) | |
| Filurken | 2012-12-26 19:21 | |
![]() | Alltså, det är kanske inte jätteofta egentligen men jag har kanske spelat runt 200-230 matcher i appen och av dessa har 10-15 spel varit raggningsspel. Förvånansvärt lååååång ändå, och svarar jag då att jag inte är intresserad så får jag ett: du behöver väl inte vara så allvarlig/sur. Jag är inte särskilt allvarlig eller sur av mig, jag svarar bara "tack men jag är inte intresserad"....... Ja, jag är kanske lite gammalmodig som inte ser vitsen med att ragga i chatten..... | |
| Allimoni - Ej medlem längre | 2012-12-26 19:21 | |
![]() | Va ju värre på Wordfued. På beta är Dom flesta hyfsade måste jag säga :) Men så är jag ju inte lika vacker som du TS! :) | |
| Filurken | 2012-12-26 19:22 | |
![]() | Oj, inte lååååång. Många ska det stå, telefonen som väljer fel ord. | |
| Jonisen | 2012-12-26 19:28 | |
![]() | Inget jag märkt av alls. Går personerna över gränsen och börjar ge sexuella inviter/trakassera osv kan du ju alltid fota och anmäla till administratörerna. Jag tycker inte det är så ofta förekommande ändå. Åtmindstonde inte på Betapet och Betapet-appen. Som Allimoni sa. Wordfeud, där kan man snacka om raggning. Har till och med råkat ut för folk som har sitt könsorgan som profilbild. Men som sagt fortsätt skriv att du inte är intresserad, det får de acceptera. Att flirta lite grann är helt okej tycker jag men man får hålla sig inom ramarna och inte vara påträngande. | |
| snövits - Ej medlem längre | 2012-12-26 19:33 | |
![]() | Hårt att vara poppis:) | |
| Maja G | 2012-12-26 19:37 | |
![]() | har absolut inte heller råkat ut för raggning varken på betapet eller på wordfeud... Har varit med i åratal. Det kan beror på hur man ser ut på sin bild. Jag är en tant i sina bästa år så jag är inte så poppis kan man säga:) En liten flirt vore kul...någongång:) | |
| lillamy75 | 2012-12-26 19:38 | |
![]() | Vart med om det själv ett antal gånger .... | |
| snövits - Ej medlem längre | 2012-12-26 19:45 | |
![]() | Har heller aldrig varit med om det....eller jo föresten:) kan vara kul. Beroende på. | |
| Jawish | 2012-12-26 19:54 | |
![]() | Killar raggar på nätet, tjejer raggar på krogen. Blir det inte mer så? | |
| Filurken | 2012-12-26 19:59 | |
![]() | Tycker mer jag ser trött och sliten ut på min bild men tydligen finns det personer som attraheras av det, haha ;-) På WF har jag nog bara blivit uppraggad 2-3 gånger av måååånga matcher. Skumt. | |
| Herr Banan - Ej medlem längre | 2012-12-26 20:15 | |
![]() | Hmm. Sällsynt andefattiga raggningsfraser du tycks råka ut för. | |
| hfranke | 2012-12-26 20:19 | |
![]() | Ja lite mer förfinat än så brukar de nog kunna uttrycka sig, gossarna som egentligen inte är här för att spela :-) Men i övrigt tycker jag det är lika mycket ragg här som på wf. Ganska mycket, alltså. Kul ibland och ibland helt ointressant. | |
| lillamy75 | 2012-12-26 20:25 | |
![]() | Har varit med om både gulliga raggningar till mindre trevliga sådana och säger lika jag kul ibland och ibland vill man bara spy på det många frågar om chatta utanför beta forumet ..... | |
| mrperfect | 2012-12-26 20:27 | |
![]() | Jag har inte märkt nåt.... | |
| lillamy75 | 2012-12-26 20:28 | |
![]() | Vill dock tillägga att man kan hitta på riktiga guldkorn oxå här på beta folk som är helt underbara människor .... | |
| hfranke | 2012-12-26 20:29 | |
![]() | Haha lillamy75, man vet vad klockan är slagen när man inte ens börjat matchen och får ett heeej ;) observera att det ska vara minst tre e i hej. Och sen, "har du kik?" Ja jösses! | |
| mrperfect | 2012-12-26 20:29 | |
![]() | kik? Kikhosta ? | |