Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 869 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| siwu | 2012-12-29 15:04 | |
![]() | Roliga instruktioner/ varningstexter Satt o läste recept förslag på barnmat, det stod såhär! Grönsaker att dippa i mixad avokado ( skalad och urkärnad) Jättekul :) finns det någon som mixat en oskalad ourkärnad avokado? Har ni några fler exempel?? | |
| markoolio5 - Ej medlem längre | 2012-12-30 10:13 | |
![]() | Köpte en gång för säkert tio år sedan en flaska Pepino lime (danskt starkvin) i Helsingör. På baksidan stod ett mycket bra drinkrecept: "Två delar Pepino lime Massor av krossad is" Jag kan intyga att det fungerade precis lika bra med en del Pepino, i synnerhet när det inte var fler ingredienser. | |
| Nasty Nimrod | 2012-12-30 12:42 | |
![]() | "Jordnötter. Varning - Innehåller jordnötter!" är ju en klassiker... | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-12-30 12:53 | |
![]() | Allimentas semlor (som har en väldigt lång ingrediensförteckning), "Kan innehålla spår av mandel". Själv blir jag mest förbannad då det ju är mandel som ska ingå i en vanlig semla, de har alltså inte ens mandel i fyllningen... | |
| 16366 | 2012-12-30 13:18 | |
![]() | Pepparspray -Varning kan irritera ögonen | |
| Sampa22 | 2012-12-30 13:23 | |
![]() | Varningstext på Motorsåg. VARNING!! FÖRSÖK EJ ATT STOPPA KEDJAN MED HÄNDERNA!!! | |
| Sampa22 | 2012-12-30 13:25 | |
![]() | Barnvagn: Ta bort barnet innan sulkyn fälls ihop. Strykjärn: Varning! Stryk aldrig kläder direkt mot kroppen. Tändstickor: Varning! Innehållet kan ta eld. Motorsåg: Varning! Försök inte stoppa sågkedjan med handen. Diskmedel: Varning! Använd inte på mat. Ett cd-ställ: Varning! Använd inte som stege. Ett däck på en skottkärra: Varning! Inte ämnad för motorvägsbruk. Fiskedrag med trippelkrok: Varning! Kan skada vid nedsväljning. Dammsugare: Varning! Sug inte upp brinnande föremål. Backspegel för cykelhjälm: Varning! Kom ihåg att föremål i spegeln befinner sig bakom dig. Diskmaskin: Varning! Låt inte barn leka i diskmaskinen. Stålmansdräkt för barn: Varning! Detta plagg gör inte att du kan flyga. Hårtork: Varning! Använd aldrig hårtorken när du sover. Färgtoner för laserskrivare: Varning! Ät inte färgpulvret. Pepparspray för självförsvar: Varning! Kan irritera ögonen. | |
| jellyflower | 2012-12-30 13:54 | |
![]() | En katt-tunnel jag köpte på Biltema, en julklapp till min kanin. Inte förrän jag kom hem läste jag "Endast avsedd för att användas av katter". Sedan dess har vi suttit här och oroat oss för vad som kanske kan drabba den stackars kaninen när han leker i tunneln. Han får inte ha den framme när han är ensam hemma. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-12-30 13:57 | |
![]() | Bra tänkt! För annars kanske han vill ta sig en jamare? | |
| 16366 | 2012-12-30 14:07 | |
![]() | Hahahaha | |
| tapa | 2012-12-30 14:18 | |
![]() | Detta var nästan för bra Coop blåvit hund mat ej testad på djur,, | |
| nippertippan | 2012-12-30 15:18 | |
![]() | tapa, haha ja den var bra. | |
| nippertippan | 2012-12-30 15:19 | |
![]() | Enda jag kan tänka på är alla godistablettaskar, där det står: -ÖPPNA HÄR (Fast man kanske vill öppna den hemma) | |
| Bazoo | 2012-12-30 18:16 | |
![]() | Inuti vår micro på jobbet sitter ett klistermärke från leverantören med två glas på. Det ena glaset har ingen sked i och det glaset finns det ett kryss över. Det andra glaset har en sked i och det finns inget kryss över det glaset.... Hmmm.... Trodde det skulle vara tvärt om ja men ok..... | |
| apankattla | 2012-12-30 19:37 | |
![]() | När vår väldigt pedagogiska tvättmaskin är klar står det: Tvätten är klar, ta ut tvätten för torkning. Men jag tänker att det måste finnas en anledning till att det finns övertydliga instruktioner, med tanke på alla själar i vår herres hage. | |
| siwu | 2012-12-31 05:10 | |
![]() | Varningstext i instruktionsbok för febertermometer. Försök inte elda upp batterierna, de kan explodera. Vem har provat...... ? | |