Spelrum
Giraffen | 10 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 5 |
Inloggade | 15 |
Mobilspel
Pågående | 20 583 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
apajävel | 2013-01-05 00:46 | |
![]() | Hjälp med katt! Toalett + kattsand = sant? Hejsan, jag håller på och toatränar min katt. Jag använder en produkt som heter Litter Kwitter, och den har fungerat bra hittills. Kortfattat så går det ut på att du använder dig av "skålar"som du sätter ovanpå toasitsen, och successivt byter du dessa till andra skålar med olika stora hål så att bajset och kisset hamnar i toan. Jag har dock råkat på ett litet problem: nu har jag kommit till det stadiet att det finns ett litet hål, och kattsanden åker obönhörligen ner i toaletten. Jag vet att det inte är bra och kan orsaka stopp, speciellt när man har en katt sprätter som min gör - men jag står rådvill. Jag hörde att det finns "kattsand" som tål att spolas ner. Hur får jag tag på detta? Någon som bor i GBG med omnejd som vet en återförsäljare? Tack för alla svar... =) | |
apbur | 2013-01-05 00:56 | |
![]() | Toalätt kattströ: www.gibbon.se/archiv...78 5020.jpg Rekommenderas väl inte att spola ned i toaletten men det är inte lika tungt som sand. | |
apbur | 2013-01-05 00:57 | |
![]() | Hemköp tar in dem och alla zoobutiker. | |
Lill-IT | 2013-01-05 00:57 | |
![]() | Öko plus bildar iaf inte cementliknande stopp.. Det är träfiberbaserat. Försök att minska mängden kattströ i litter kwittern och börja dessutom blanda i öko plus och öka sedan andelen med det.. så din katt vänjer sig vid det nya ströet. | |
apajävel | 2013-01-05 01:08 | |
![]() | Det är lite det jag ska göra, men vi har precis bytt från den heltäckta skålen och han är inte supernöjd med att ha så lite sand. Han gillar som sagt att sprätta och härja i lådan... Men jag tänker mig att trä- eller pappersbaserat antagligen är schysstare för rören och miljön än kattsanden. | |