Spelrum
Giraffen30
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
14
Inloggade45
Mobilspel
Pågående19 914

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Andréus - Ej medlem längre2013-01-07 00:02
Antal inlägg: 54

Hjälp ett band att uppnå en dröm!
God kväll!

Jag kommer att ursäkta denna marknadsföring med att jag har varit en trogen Betapet-användare i flera år, och att jag ändå vet att de flesta av er är toleranta och varma människor. Därför vill jag nu be er som kan tänka sig att hjälpa till om en tjänst.

Det finns ett fantastiskt duktigt band från Växjö som heter Inside the Artist's Head. I en genre som inte är så stor i Sverige än men desto större utomlands kämpar de för att etablera sin musik både på hemma- och bortaplan. Nu har de chansen till ett samarbete med Sid Wilson från Slipknot (etablerad artist i denna del av musikvärlden), men för att förverkliga drömmen krävs det frivilliga sponsorer som är villiga att stötta detta.

För er som detta inte är något för ska jag inte bli långdragen. Jag bifogar länken och passar på att tacka på förhand de som kan tänka sig att bidra genom åtminstone kanske en spridning av länken till bekanta.

fundedbyme.com/proje...id -wilson/

Ha en trevlig kväll och lycka till med era Betapet-spel! :)

/Andréa

Incidental - Ej medlem längre2013-01-07 00:06
Antal inlägg: 7958

Gillar DITT namn Andréa, men tyvärr inte musiken!

ttiittii - Ej medlem längre2013-01-07 00:48
Antal inlägg: 37631

nä,den musiken behöver ingen hjälp,den behöver bytas ut

hundbiten - Ej medlem längre2013-01-07 00:53
Antal inlägg: 2225

Synd att dissa en så trevlig marknadsföring men tyvärr, den musiken får det nog inte lätt och känns faktiskt en smula passé.
Var inte den här hårdaste typen av rock mera populär för 8-10 år sen? Jag har bara en kompis på facebook som ö h t lyssnar på liknande och han släckte sitt konto i somras. Då var han väldigt deppig och jag saknar honom!
Så jag kan nog inte hjälpa er vidare särskilt mycket men lycka till ändå!

slånbär2013-01-07 11:09
Antal inlägg: 5539

Hundbiten-Nej den typen av hårdrock lever och frodas i allra högsta grad. Slipnot är tex extremt stora fortfarande. Men den musiken spelas ju inte på vanliga kanaler ´men det spelar ingen roll-den har sina trogna fans och sina egna kanaler och festivaler. Tro mig-jag vet.

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?