Spelrum
| Giraffen | 12 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 19 887 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sisilisko | 2013-02-20 09:21 | |
![]() | Problem med flygresa! hej! Jag ska resa till usa i maj och spanat in biljetter en bra tid. Igår skulle jag slutligen då beställa men till fasa hade varje flygbolags Los Angeles biljetter blivit 200€ dyrare på bara två timmar! Någon som vet hur detta kom sig? kan det vara att de billigare faktist sålt slut på denna stund? Borde jag göra slag i saken NU innan det blir ännu dyrare? Tacksam för svar :) | |
| Sisilisko | 2013-02-20 09:24 | |
![]() | känner mig superdum men jag har ingen aning om sånt här... :) | |
| Tommy 1979 | 2013-02-20 10:12 | |
![]() | Det låter inte så konstigt i mina öron. Jag har visserligen aldrig åkt till USA men jag skulle kunna tänka mig att det rörde sig om ett pris något i stil med sista minuten-resor. Priset på dem kan ju ändras väldigt snabbt p g a att de billigare biljetterna säljer slut, ibland från den ena minuten till den andra. Så att priset ändrats på två timmar får mig inte att reagera. Om du vill köpa biljetterna nu eller chansa och se om det blir billigare längre fram, det är helt upp till dig och hur mycket av en gambler du är :-) | |
| Lillstölla | 2013-02-20 15:48 | |
![]() | Om jag fattat rätt berörs ju priset på flygbiljetter både på tillgång och efterfrågan samt valutakurserna. Har du frågat nån resebyrå, de om nån borde väl ha koll på vad som gäller. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-02-20 15:58 | |
![]() | Det låter inte det minsta konstigt. | |