Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 73 |
Mobilspel
| Pågående | 19 711 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| magre_memed | 2013-03-06 16:54 | |
![]() | Arbete med ekonomikst bidrag Hej! Min man söker arbete i Malmö och omnejd! Han har rätt till att högst få 800:- per dag som stöd till arbetsgivaren, så kallad instegs/nystartsjobb! Dessutom får arbetsgivaren bidrag för vägledning i tre månader. Hans svenska är inte perfekt men han går i SFI. Hans tidigare jobb var fotograf och kameraman! Han har körtkort och tillgång till egen bil! Han är snart 25 år! Min fråga är om det finns någon som kan tänka sig anställa honom då han inte kostar mycket för företaget! Arbetet kan vara inom hans egen yrke eller inom arbete som inte kräver utbildning! Ni kan gärna komma med tips också var vi kan söka arbete som kan passa honom! Snälla endast seriösa svar! Han behöver verkligen ett jobb! | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-03-06 17:03 | |
![]() | Det finns ett produktionsbolag som heter gunnarsson&co, utgår i från Alingsås eg, men vet att dom iaf tidigare har filmat och producerat en hel del sportsändningar och då haft en kameraman som utgått från Malmö/Lund. Kolla pm för mer info. | |
| magre_memed | 2013-03-06 17:11 | |
![]() | Ok! Tack ska kolla=) | |
| vulcan | 2013-03-07 00:09 | |
![]() | FORUMADMIN: Nix - Seriöst är ett diskussionsforum, ingen arbetsförmedling. Jag flyttar tråden till Snack. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-03-07 00:11 | |
![]() | Hej, vulcan! Var har du varit så länge? :) | |
| magre_memed | 2013-03-12 14:47 | |
![]() | ok | |