Spelrum
Giraffen15
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
12
Inloggade27
Mobilspel
Pågående17 980

Forumkategorier

Användare Inlägg  
jag vinneer2013-03-14 11:37
Antal inlägg: 7

Ishockeyförbundet, tilt?
Man kan ju undra vad det är för ståmar som styr Hockeyförbundet nu för tiden?
Först låter de Leksand göra va f-n som helst utan åtgärder medans andra lag historiskt åkt ur serier för bråkdelar av vad Leksand gjort.....

Sen gynnar man Timrå genom att de får ta sej an Örebro som hade match igår kväll redan idag.....

Vafan har de för förmågor i det förbundet egentligen?
 
anickanick2013-03-14 13:57
Antal inlägg: 64

klubben för inbördes beundran liknas de vid
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?