Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 75 |
Mobilspel
| Pågående | 19 711 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| spelare1001 | 2013-03-16 01:04 | |
![]() | cancer.... eller kräfta som det hette förr på svenska är ett gissel vare sig du är ett barn eller vuxen. överleva eller inte är ett lotteri som du lite kan påverka. Har du tur överlever du med de idag befintliga metoder som finns att tillgå, Jag är vuxen, har cancer och vill överleva för att se mina barnbarn växa upp, jag hoppas den medicinska vetenskapen ska kunna hjälpa mig och självklart stödde jag den med bidrag innan jag själv fick diagnosen och gör det fortfarande. Med bidrag för forskning inom sjukdomar hjälper du din nästa och det är väldigt många bara i Europa för att inte tala om resten av världen. | |
| Hinken76 - Ej medlem längre | 2013-03-16 01:17 | |
![]() | Håller tummarna för att allt går bra för dig! Min svärfar återhämtade sig från en cancer som läkarna gav minimala chanser att överleva. Tappa aldrig hoppet! Kram. | |
| spelare1001 | 2013-03-16 01:45 | |
![]() | Tack Hinken 76, jag tänker positivt varje dag, till skillnad från många inlägg här som hela tiden vill göra rappakalja av det mesta istället för att ta tillvara på det positiva i livet som familj, barn barnbarn, föräldrar, syskon. Jag själv har alltid värnat om dem även innan jag blev sjuk. Ibland så känns det som att de flesta människorna bara letar efter bråk i detta forum och aldrig kan ha ett seröst snack oavsett vad det gäller utan ska alltid utmärka sig genom att vara så puckad som möjligt, tycker jag är trist, varför kan de inte vara seriösa även under rubriken snack. Vi ligger ovanpå, vi ligger under, vi lyssnar, men vad ser ni och vad känner ni egentligen alla ni som hånar de som försöker vara en medmänniska i denna bistra värld som mest verkar bestå av hån och rappakalja och mobbing på nätet????? jag bara undrar. Jag skäms åt alla berörda parters vägnar att en 13-årig flicka ska kasta sig framför tåget pga av skolans och myndigheters släpphänthet och andra vuxna människors inkompetens och likgiltighet för vad som förs igår. Som jag har påpekat för Polis och myndigheter tidigare.... måste människor oavsett ålder dö innan Ni gör de åtgärder folk ber Er om just för att inte dödsfall skall inträffa. Tydligen inte, någon måste alltid dö innan, det är något jag har sett hela tiden, lätt att ångra sig då och tycka att man inte gjort tillräckligt, men vad hjälper det då, är redan för sent. | |