Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 599 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miss_jk | 2013-04-12 07:50 | |
![]() | Statistik polisinsatser Någon här som vet på rak arm var man kan få tag på statistik över polisinsatserna under Allsvenskan ett visst år? Alltså hur många gripanden, omhändertaganden, misshandelsfall o.s.v. som gjordes? Tack! | |
| -50- | 2013-04-12 12:59 | |
![]() | Hittade den här, står i texten hur många gripna för olika brott/ordningsstörande men den är generell för hela allsvenskan. www.polisen.se/Globa...et _web.pdf | |
| Miss_jk | 2013-04-12 15:13 | |
![]() | Grymt! Den ska jag kika igenom! Tack!! | |
| So_open_mind - Ej medlem längre | 2013-04-12 19:42 | |
![]() | Orka | |
| Miss_jk | 2013-04-12 20:13 | |
![]() | "Peace and love 2011: Sex (SEX!) våldtäkter. Var det någon som såg krigsrubrikerna då? Nä, inte jag heller. FÖR DE FANNS INTE! Men fotbollen är död... ...för ett inkastat päron." | |
| -50- | 2013-04-12 21:21 | |
![]() | Miss: Fanns det ngt matnyttigt, borde väl finnas bättre tycker man fast då kanske man måste kontakta RPS eller Åklagarmyndigheten. | |
| glykemi - Ej medlem längre | 2013-04-12 21:34 | |
![]() | SOU 2013:23 mindre våld för pengarna, Björn Eriksson som särskild utredare, har utvärderadingar av statestik som är intressant. | |
| Maad Max | 2013-04-12 22:17 | |
![]() | Miss_jk, gällande våldtäkterna under peace and love så blev de väldigt uppmärksammade i media. Sedan håller jag med om att fotbollsrubrikerna är sjukt stora i jämförelse med våldtäktsrubrikerna över lag. | |
| chupa - Ej medlem längre | 2013-04-13 11:10 | |
![]() | tror det beror på att fler är intresserade av fotboll än våldtäksoffer. det är jättehemskt med våldtäkter såklart men inte intressant att läsa. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-04-13 14:13 | |
![]() | jag vill tro att polisen gör sitt allra bästa,och har försåelse för att dom tappar kontroller över idioter på fyllan ibland och tyvärr använder mer våld en vad som krävs,Dom poliser jag känner är alltid trevliga och tillmötesgående,Och Janne Josefssons vinklade utredningar ger jag inte mycket för längre,eftersom jag varit insatt i saker han gjort program om och vet att han böjer sina programm till bristningsgränsen.Säkert också utredningen om polisen.Allt jobb som polisen gör ser inte vi,deras spaning för att ta stora narkotikaligor tx,eller dom som gör ekonomiska brott,ligger det mycket arbete att få tag på.Och när det gäller våldtäkter så tror jag dom gör allt vad dom kan även om vi vanliga inte ser alla steg polisen tar och det är inte meningen att vi ska veta exakt hur polisen arbetar för om alla visste det skulle fler brott begås | |
| vulcan | 2013-04-14 00:37 | |
![]() | Nu var det ju inte bara päron DIF-supportrarna kastade, utan även flera ölflaskor som hade kunnat skada någon allvarligt. Oursäktligt jävla sktibeteende och tyvärr tror jag att enda chansen att röka ut det drägg som sysslar med detta är att straffa klubben så att annat folk i klacken slutar titta åt ett annat håll eller rentav hålla dem om rygen. | |
| gnagelram - Ej medlem längre | 2013-04-14 08:19 | |
![]() | Det är inte så jättestora krigsrubriker över den här händelsen heller, om vi ska vara ärliga. Om man, som jag, läser mycket sportnyheter och krönikor är det klart att det tas upp ganska stort ett litet tag, men i vanliga media är det bara en förbiblåsande mininyhet. | |