Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 31 |
Mobilspel
| Pågående | 19 592 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bullen36 | 2013-04-30 13:53 | |
![]() | Öva på att bli bättre Hej! Jag undrar vilka spelrum man ska börja med när man är nyi Betaped? Är det något rum som lämpar sig bättre för nybörjare? Mvh, bullen36 | |
| Linders - Ej medlem längre | 2013-04-30 13:57 | |
![]() | Nää, ta bara det med flest i. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-04-30 13:59 | |
![]() | Hej och Välkommen! Jag tycker att det är bra att kunna böja orden, så att välja tex Grisen är mitt tips. Och att kolla vilken rating motståndaren har så att motståndet blir (ungefär) så som man vill ha. Lycka till! Mvh Sandra | |
| Lill-IT | 2013-04-30 14:01 | |
![]() | Och spela inte för snabbt tempo i början. Man kan även välja att spela utan rating.. det valet gör man när man skapar ett spel. Välkommen och lycka till! | |
| blue_moon | 2013-04-30 14:08 | |
![]() | Fler tips: Spionera på andras matcher. När du är i ett spelrum, klicka på fliken Startade spel och därefter på förstoringsglaset vid ett spel du vill kolla. Det är mycket lärorikt att spionera, särskilt på högrankades matcher. Spela solo för att träna. Bara att starta ett spel för en person (1/1) eller ett spel för två (1/2) innan någon hinner ansluta. Solomatcher registreras inte i din statistik och du kan avbryta när du vill. Spela orankat för att slippa tappa rating. Du öppnar ett nytt spel och klickar bort bocken i rating-rutan. Då ser man en vit stjärna framför spelets namn i stället för en gul. Lycka till! | |
| Nasty Nimrod | 2013-04-30 14:23 | |
![]() | Fanns det inte nybörjarguider, också... Tips är bl.a. att ha koll på bonusrutorna, slarva inte bort J, X och Y på småpoäng, lär dig alla 2- och 3-bokstavsord med C utan K, och alla vanliga ord med Z. | |
| bullen36 | 2013-04-30 14:29 | |
![]() | Tack för alla tips =)! | |
| diffdiff | 2013-04-30 14:30 | |
![]() | Spela med dom som har ungefär samma rank som dig själv tror det är den bästa träningen samt inte spela panik Lycka till och välkommen ! | |
| Nasty Nimrod | 2013-04-30 14:44 | |
![]() | Samla till rullningen "STEARIN", så råkar du på många andra vanliga rullningar i farten, är också ett klassiskt tips. | |