Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 610 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miss_jk | 2013-05-09 14:20 | |
![]() | Spotify och batteriet Lyssnar på offline-lista på dagarna på min iPhone 5, och batteriet tar slut helt galet fort. Från 100% ned till 0 på bara några timmar (3-4). Lyssnar jag på iTunes går det ca 10% på en hel dag. Vad 17 kan detta bero på? Någon som vet och kan hjälpa mig? | |
| Miss_jk | 2013-05-20 06:59 | |
![]() | Testar att bumpa denna tråd i hopp om svar. Förlåt, men vill så gärna kunna lyssna på Spotify... :) | |
| dinodog | 2013-05-20 08:19 | |
![]() | Läste någonstans om detta. Tydligen älskar spotify batterier :-) Googla Spotify iphon batteri så får du en massa om just detta. Ledsen att jag inte kommer ihåg mer av det jag läste och var jag läste det. | |
| Miss_jk | 2013-05-20 09:30 | |
![]() | Jag har googlat, men de flesta säger bara att det är batteriet och eller telefonen som är slitet/sliten, men det är ju liksom bara Spotify som drar så mycket. Så irriterande. | |
| Kokonut | 2013-05-20 13:57 | |
![]() | Köpte en 5:a med för 1 v sen. Bytte från samsung s2. Sicken skit iphonen är tuggar batteri som helvete. Lämnade tbx skiten i affären efter 3 dagar. Spelar man lite beta..surfar lite på aftonbladet å.nåra sms så efter typ 6 timmar så e den död. Gå in på allmänt... sen användning tror jag. Läs längst ner så ser man hur mobben används. Aktivt som passivt läge. Men ladda batteriet max först. | |
| kajix | 2013-05-20 20:10 | |
![]() | jag har inte iphone (har s3). den drar väldigt mycket mer när jag surfar via 3g än när jag surfar via wlan. vet ej om denna info har bäring i det här fallet. | |