Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 610 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| saltpingvin | 2013-05-21 18:02 | |
![]() | Värvet Jag är en "frälst" Värvetlyssnare. Visst finns det några intervjuer som inte gav mig något, men för det mesta har jag tyckt att man får veta något mer om den intervjuade. Och just därför har jag överseende för att jag tycker att det då och då slarvas med följdfrågor. Lyssnar ni? Vilka tycker ni varit bäst? värvet.se/ | |
| So_open_mind - Ej medlem längre | 2013-05-21 18:45 | |
![]() | Vad är det här ??? | |
| saltpingvin | 2013-05-21 19:04 | |
![]() | Det är en podcast. Krisoffer Triumf intervjuar mediapersonligheter. Personer som många har intervjuat tidigare, men jag tycker som sagt att Kristoffer ofta får fram nya saker. De som intervjuas är, med några undantag, avslappnade och bjuder på sig själva. I ett lugnt tempo. Mer om vad det är finner du här där Kristoffer presenterar Värvets historia. värvet.se/statisk-sida/ Prova gärna och lyssna på något av programmen So_open_mind Det senaste programmet är till exempel väldigt bra. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-05-21 21:11 | |
![]() | Aldrig hört....... | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-05-21 21:41 | |
![]() | Visst är det synd om kristian men jag gillar honom inte,har läst hans morfinstinna blogg och jag gillar inte det han skriver,ja han ska dö snart det ska vi alla,tyvärr är hans tid inte evig,och det är bedrövligt med cancer till och med fasansfullt med cancer | |
| saltpingvin | 2013-05-21 22:09 | |
![]() | Att du inte gillar hans blogg respekterar jag men jag skulle då inte klassa den som "morfinstinn". Dessutom ska vi väl inte alla dö snart? Vi KAN dö när som helst, men det är ju inte samma sak som att leva med en obotlig sjukdom och ha sin tid utmätt så mycket att Försäkringskassan vill veta vilket datum man förväntas avlida. På ett ungefär alltså. Jag skulle snarare kalla hans blogg för en hyllning till livet och att ta vara på den tid man har samt måna om varandra. Snarare det än "morfinstinn". Det glädjer mig att jag ser det "positiva". | |
| Ruckzuck | 2013-05-21 22:15 | |
![]() | Urvalet av gäster tycker jag är ganska fantasilöst och centrerat kring en viss smal medie- och underhållningskrets, även om det kan vara lite småintressant vid vissa tillfällen att lyssna. | |
| Carpe_Noctum | 2013-05-22 22:38 | |
![]() | Intressanta intervjuer på ett naturligt och härligt sätt. | |