Spelrum
| Giraffen | 53 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 75 |
Mobilspel
| Pågående | 19 609 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bitte - Administratör | 2013-06-08 08:34 | |
![]() | Prinsessbröllop i dag I dag så skickar jag mina varma gratulationer till Prinsessan Madeleine och Herr Christopher O'Neill på deras bröllopsdag hoppas dagen blir precis så underbar som ni önskat Bitte Ps vill att denna tråd får bli en tråd med lyckönskningar till brudparet ,. diskutera kungahusets vara eller inte vara kan göras i andra trådar . | |
| TopazCat | 2013-06-08 11:14 | |
![]() | Bitte: Här kan du skicka din hälsning också: bloggar.aftonbladet....io nsboken/ | |
| Lill-IT | 2013-06-08 11:41 | |
![]() | Grattis till brudparet! Må Ert äktenskap bli välsignat med kärlek, lycka och samförstånd. Ni möter samma prövningar som alla andra.. mot dem hjälper inte pengar eller titlar.. så ta vara på och vårda Er kärlek. | |
| Furios | 2013-06-08 13:40 | |
![]() | Hej Christopher och Madeleine! Om ni mot förmodan skulle läsa detta vill jag önska er ett jättegrattis och lycka till! | |
| Bitte - Administratör | 2013-06-08 17:33 | |
![]() | Dom var vackra och charmiga Bitte | |
| jellyflower | 2013-06-08 17:46 | |
![]() | De var söta. | |
| Minta | 2013-06-08 18:48 | |
![]() | Det var ett vackert bröllop och ett vackert brudpar. Smakfullt. | |
| okto50 | 2013-06-08 19:26 | |
![]() | Hur kan ni gratulera sveriges största socialbidragstagare till bröllopet det har vi betalt med våra skattepengar, som skulle kunna gå till skola omsorg o vård istället,de skulle kunna ge många arbetslösa jobb o utbildning. Dags att lägga ner monarkin ingen ska kunna ärva ett ämbete. | |
| Minta | 2013-06-08 20:34 | |
![]() | Tyckte det var ett gripande bröllop. | |
| jellyflower | 2013-06-08 20:49 | |
![]() | okto, det finns väldigt mycket skattepengar som skulle kunnat gå till mycket annat, t ex vinsterna i skolan som hamnar på Caymanöarna osv. Det prinsessan M kostar är marginellt. Familjen har en privat förmögenhet. CJ Bernadotte betalade en gång hela Sveriges statsskuld med egna pengar. Prinsessan M får bara apanage för de kungliga framträdanden hon gör, och de är väldigt få och nu blir de ännu färre. Dessutom skulle detta vara en grattistråd. Det finns säkert nån annan klaga-på-prinsessan-Madel eine-tråd du kan gräva upp och utgjuta ditt missnöje i. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-06-08 20:51 | |
![]() | okto,det finns en tråd som handlar om det i seriöst,denna tråd handlar om någonting annat | |
| moonrose | 2013-06-08 20:54 | |
![]() | okto,bröllopet betalas av Kungen och Drottningen. | |
| Chimär | 2013-06-08 21:04 | |
![]() | Grattis från mig, all lycka till brudparet! | |
| med | 2013-06-08 21:57 | |
![]() | Ett stort grattis på er stora dag | |
| Gloria56 | 2013-06-08 22:49 | |
![]() | moonrose; och vilka försörjer dem? | |
| Bitte - Administratör | 2013-06-08 23:07 | |
![]() | Glorian , visst får detta vara en gratulationstråd som jag önskade, det finns andra trådar om man ogillar monarkin.. Gissar att brudparets kyssar har visats gång på gång i TV världen runt Bitte | |
| Sote | 2013-06-08 23:25 | |
![]() | Nja....världen runt är nog att överdriva. Svenska kungafamiljens aktiviteter är inte världsnyheter direkt. Inte ens i USA är det tydligen särskilt uppmärksammat. Det är nog mest i Europa som det visas ett visst intresse. Bara en liten passus där. Återgå ni till hyllandet. | |
| Ströken - Ej medlem längre | 2013-06-08 23:33 | |
![]() | Moonrose? Hallå knugen och drottningen betalar bröllopet med våra skattepengar! | |
| Ströken - Ej medlem längre | 2013-06-08 23:35 | |
![]() | Knugen borde få känna på hur det är att jobba och betala skatt som alla andra och inte bara flyta i gräddfilen. | |
| sjärnanders | 2013-06-08 23:42 | |
![]() | Bitte! Du sa det när du startade tråden, men rubriken var bara Prinsessbröllop idag. Men - Hur sjukt är det att år 2013 i Sverige: - en vuxen kvinna måste be sin far - och regeringen - om lov för att få gifta sig. - maken avstår titlar för att kunna fortsätta sin affärsverksamhet. - man måste vara född i en viss familj för att kunna axla landets formellt högsta ämbete. - inte kunna välja - eller välja bort - religionstillhörighet när man tillhör den familjen. Med de frågorna i bakhuvudet blir det mindre intressant vad det kostar, och vem som betalar. Bröllopet var säkert tjusigt - bröllop i de kretsarna brukar vara det - men det borde vara en privatsak för släkt och vänner, inte en offentlig angelägenhet. Jag önskar Chris och Madde lycka till, som alla brudpar. | |