Spelrum
| Giraffen | 56 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 88 |
Mobilspel
| Pågående | 19 561 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Konradkorp | 2013-06-16 20:28 | |
![]() | Film sökes! Vore väldigt tacksam om någon kan komma på vad detta är för film: En tjej och en kille är tillsammans men plötsligt träffar tjejen en kille som hon blir kär i. Hon har grym beslutsångest men lämnar till sist sin kille för den nya kärleken. Kanske inte en helt ovanlig story, men tacksam för alla tänkbara tips! :) | |
| Sote | 2013-06-16 20:35 | |
![]() | Du får nog ge liiite fler detaljer för det kan ju vara i princip vilken som helst av tre miljoner filmer världen över. Svenk, amerikansk tex? Gammal svartvit eller ny? | |
| Konradkorp | 2013-06-16 20:44 | |
![]() | Haha, hm, jag vet... Har för mig att killen hon träffar är konstnär och även att de vid något tillfälle badar tillsammans. Annars är jag förvisso intresserad av andra filmer med liknande tema (alltså att tjej bryter med sin kille för en ny kille) | |
| Rultatultan | 2013-06-16 20:55 | |
![]() | @Konradkorp Låter som mitt liv. Fast tvärt om ;) | |
| Konradkorp | 2013-06-16 21:25 | |
![]() | @Rultatultan. Så du är tjejen som blivit kär i en kille men inte kan lämna han du har? Skriv gärna privat om du vill. | |
| Rultatultan | 2013-06-16 21:26 | |
![]() | Nej. Tvärt om. Han var killen som blev kär i en annan tjej men inte kunde lämna mig i tid ;) | |
| Tjattefackap | 2013-06-16 21:29 | |
![]() | Bert-Den siste oskulden. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.