Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 364 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-23 12:03 | |
![]() | Pub/krogen var är hemligheten? är en mycket ovan krog/Pub människa och jag undrar var i det roliga ligger?Var på dito För 2,5 år sedan,för jag hade fått "tjuvlysnat"på bandet som spelade,så jag måste bara höra dom spela Sonen följde med,och Bandet var bra,Vi kom en halvtimma tidigt för att få bra plattser.2 män kom och satt vid samma bord,dom drack öl vi drack cokacola,efter någon timme Börjad en full tjej gå fram och lägga sig i deras låtlista efter 1,5 timme var bandmedlemmarna fulla,och den ena mannen mitt emot började övertala den andra mannenatt åka till Tailand och Knulla.Då var gränsen nådd och vi åkte hem.Nu kanske detta var ett extremfall,Men vad i ligger det roliga med Krogen? | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-23 12:06 | |
![]() | Dansa Lyssna på bra musik med vännerna Spela pub-quiz Mingla Mycket beror på umgänge och på vart man går tycker jag! Jag går sällan ut, men kan tycka att det är mysigt att gå ut och ta en eller två öl någon gång när det kommer gamla vänner på besök, när folk fyller år, eller när man är ute och reser. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-23 12:09 | |
![]() | när jag rest har jag fort gått förbi dom ställena med fulla människor dansar inte folk nyktra längre?,mingla gör jag varje söndag i kyrkan | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-23 12:11 | |
![]() | Jag brukar faktiskt dansa nykter! Brukar nästan alltid nöja mig med alkoholfria fruktdrinkar dessutom. Jag älskar att dansa... Klart man kan dansa nykter! | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-23 12:16 | |
![]() | Kyrkan är säkert en förträfflig mötesplats f.ö! Har själv funderat på att engagera mig i kyrkan, trots att jag inte är kristen själv. Jag ser inget fel i att gå ut att ta en öl med polarna, kasta lite dart och ha trevligt dock! Så länge man dricker ansvarigt och beter sig. Huvudsaken är att man mår bra av det man gör, oavsett om det är att gå i kyrkan eller hänga med bästa kompisen över en öl och en matbit på puben :-) | |
| jellyflower | 2013-07-23 12:47 | |
![]() | Jag är inte säker på att man kan dra särskilt långtgående slutsatser av ett endaste ett krog/pubbesök. Verkar dessutom vara ett riktigt sunkhak du bevistat. Sunkhak bör man undvika. Det finns troligen avkrokar där endast sunkhak står en till buds. Men som tur är har man kanske då en kyrka att mingla i istället. Jag dansar enbart nykter. Men väldigt gärna. | |
| Sote | 2013-07-23 12:50 | |
![]() | Ja själv var jag en gång i pingstkyrkan på en gudstjänst och DET var det värsta jag varit med om. Visserligen var jag ung men det var riktigt otäckt och fullt med stollar som talade i tungor och höll på. Nu kanske detta var ett extremfall men vari ligger det roliga med kyrkan? | |
| kajix | 2013-07-23 12:53 | |
![]() | Jag är iofs inte den mest insatta i frågan men min erfarenhet liknar ttiittiis beskrivning. jag dansar enbart full. och väldigt ogärna. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-23 12:56 | |
![]() | Men... du som ser så dansant ut :-D Ska du inte ta tjuren vid hornen och svänga dina lurviga kajix? | |
| drifting - Ej medlem längre | 2013-07-23 12:57 | |
![]() | Det beror ju på hur man e som person Inte om du går i kyrkan eller inte..övertala nån till att åka till Thailand för att knulla..det blir man nog inte övertalad till att göra! Ligger det för en så behövs nog ingen övertalning Efter 1 1/2 h! då vart det nog hyfsat intressant på det "sunkhaket" ändå Jag ger inte ett ställe så lång tid.. Det finns människor som vill/kan/har roligt utan att bli drängfulla | |
| SämstpåBeta | 2013-07-23 13:04 | |
![]() | Jag älskar att dansa, parta till 05, träffa nya bekantskaper, många par träffas väl på detta sätt? Gå ut med vänner, släppa lös. Ha roligt, äta gott och dricka gott. Komma sina vänner nära och bli förtroliga, ibland behövs det lite hjälpande alkohol till det. Lyssna på skön musik, kanske mysa med någon tjej och må förjävla bra. Göra det utomlands är en ännu större krydda oxå! | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-23 13:15 | |
![]() | Jag älskar också att gå ut och dansa, gärna ett par drinkar men inte stupfull; det tröttnade jag rätt snabbt på... Sen är jag en sucker för en äkta pubkultur, där ingen bryr sig om vad någon annan har i glaset (varför skulle det vara intressant?) och där stämningen är som ett utökat vardagsrum. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-23 13:15 | |
![]() | Nulltj, jag kan instämma på det. | |
| kajix | 2013-07-23 13:15 | |
![]() | vad var det för band, ttiittii? | |
| SämstpåBeta | 2013-07-23 13:19 | |
![]() | Tror vi skulle ha himla kul Nullj och Mollee, jag skulle dansa skjortan av er :)! Med eller utan alkohol! | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-23 13:19 | |
![]() | Bodde i Edinburgh några månader, helt underbart att glida in på puben efter jobbet, morsa på alla utan att eg känna någon jätteväl, slå sig ner vid baren och ta en pint...och efter tre minuter så satt jag utan undantag vid ett bord istället, med ett gäng nya bekantskaper. I alla åldrar från 18 till 80. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-23 13:20 | |
![]() | :) | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-23 13:22 | |
![]() | :-) | |
| SämstpåBeta | 2013-07-23 13:27 | |
![]() | ja det brittiska öarnas publiv är jag starkt avundsjuk på....avslappnat, titellöst, god stämning....goda pints, skönsjungande människor, icke åldersfixerat, positiv anda...alla välkomna....mer av den varan i Sverige! | |
| Sote | 2013-07-23 13:43 | |
![]() | får väl prova det då.Åker till Liverpool i en vecka i morgon. | |