Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 343 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-08-10 17:50 | |
![]() | Premier League 2013/2014 Då var det dags igen då! Förvånansvärt lite intresse förra året då la liga bara är 2 klubbar och serie A inte känns så spännande. Är det så att även PL tappat i popularitet? Hoppas inte det. Vart tar Rooney och Suarez vägen? Vilka lag verkar ha värvat bra? Vilket lag kommer att vinna i år? Ser att en i allsvenskan verkar väcka intresse från min klubb West Ham, Hadad. Någon som vet om han kan platsa i premier league? Gissar att City eller Chelsea vinner i år. Mourinho är väl fortfarande the golden boy?! | |
| ond_ kanin | 2013-08-10 18:02 | |
![]() | ManU lär vinna PL iår, med tanke på hur bra de stod sig emot AIK. | |
| Frasse2 - Ej medlem längre | 2013-08-10 18:19 | |
![]() | Jag tycker själen är borta hos dom stora lagen, det är bara pengar som gäller. Inget mindre lag har heller någon chans att utmana om dom inte helt plötsligt får en rik ägare som köper spelare för ett par miljarder. Hela cirkusen har iaf fått mitt intresse att slockna. | |
| kajix | 2013-08-10 18:22 | |
![]() | haha ond_kanin jag tippar spurs. med eller utan Bale! | |
| ond_ kanin | 2013-08-10 19:15 | |
![]() | Jag kan nog hålla med kajix, spurs har förmodligen två av PL:s bästa nyförvärv i Paulinho och Soldado. Får man dessutom behålla Bale så ser det ju inte sämre ut. | |
| M Eggimann | 2013-08-11 02:30 | |
![]() | Fulham FC är det som gäller för min del. Anfallet vilar på Berbatov men hoppas vi får någon mer som kliver fram och gör lite mål. | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2014-05-03 17:44 | |
![]() | city och chelsea i topp som jag gissade, men jag missade liverpool :) kul att hammers vann efter 4 raka förluster, extra roligt att det var tottenham de dängde. så vilka tar hem det till slut? liverpool eller city, eller blir det chelsea? jag hoppas lite med hjärtat och säger liverpool. | |
| Teitanblood - Ej medlem längre | 2014-05-04 07:03 | |
![]() | "ManU lär vinna..." - ond_kanin :) | |
| Teitanblood - Ej medlem längre | 2014-05-04 07:03 | |
![]() | Hoppas ju på Liverpool, men tror på City. Inget kan stoppa dem nu, tyvärr. | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2014-05-11 17:38 | |
![]() | city ser ut att vinna :( | |